فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

دانلود رایگان تدریس قوی ترین کادر اساتید کشور

download_landing

 

چه بسیار شنیده ایم داوطلبانی با نمرات و معدل بالا در دبیرستان، رتبه های چند ده هزار کنکور سراسری را به خود اختصاص می‌دهند. به راستی مشکل از کجاست؟

۱۲سال مطالعه تشریحی و مبتنی بر حفظیات، دیگر بس است!

وقت‌گیرترین و بی ثبات ترین نوع مطالعه، حفظ کردن است. حفظ کردن اولین عامل فراموشی ست، که تنها منجر به ذخیره موقت مباحث درسی در حافظه کوتاه مدت داوطلب می‌گردد.

پرواز حفظیات را حذف کرده است!

این اقدام شگرف، تحولی عظیم در نحوه یادگیری داوطلبان کنکور ایجاد خواهد نمود. تحولی که ابزار آن، شیوه آموزش مفهومی و تکنیکی توسط قدرتمندترین کادر اساتید کشور خواهد بود.

مجموعه ای فاخر شامل تدریس کلیه مباحث درسی در قالب لوح های فشرده، بهمراه جزوات تستی-تکمیلی، همه‌ی آن چیزیست که داوطلب کنکور با هر سطح توانمندی برای رسیدن به بهترین رشته-دانشگاه های کشور، بدان نیازمند است.

دانلود رایگان بیش از 40 ساعت آموزش و تدریس درس های تخصصی و عمومی توسط بهترین اساتید کنکور کشور در پرواز کنکوری ها . شرح جامع ترین پلان برنامه ریزی تحصیلی کنکور تیم مشاوره مجموعه پرواز با بهره گیری از دانشجویان رتبه های برتر و اساتید مجرب و نامدار، جامع ترین پلان برنامه ریزی تحصیلی کشور را در سه فاز اقدام به طراحی نموده است.

فاز اولفاز دومفاز سوم
برنامه ریزی ۹+۹۹برنامه ریزی ۸+۸۸مرور تکمیلی و تست زنی جامع
به معنای ۹۹روز مطالعه + ۹روز آزمون آزمایشیبه معنای ۸۸روز مطالعه + ۸روز آزمون آزمایشیالبته با رعایت مبانی و اولویت های برنامه ریزی
    CoachIcon بهره‌گیری از ناب‌ترین تکنیک‌های انحصاری استادان برتر ایران مجموعه پرواز با بهره‌گیری از حضور برترین استادان ایران، به طور تخصصی، ناب‌ترین تکنیک‌های کنکور را به شما عرضه می‌کند. شما با کمک گرفتن از این تکنیک‌ها و راهنمایی استادان برتر در مجموعه پرواز می‌توانید علاوه بر آموختن کامل مباحث درس‌ها، اصول و شیوه‌های برتر تست‌زنی برای کنکور را بیاموزید. . . video به روز ترین لوح‌های فشرده آموزشی با کیفیت تصویر full HD تمامی محصولات آموزش تصویری پرواز، با کمک تیم‌های تخصصی فنی، ضبط و فیلمبرداری ارائه شده است. با در اختیار گرفتن این محصولات شما با قرارگرفتن در فضایی مشابه کلاس‌های نوین آموزشی بدون نگرانی از کیفیت تصاویر، اختلال در پخش صدا و تصویر و یا مشکلات پخش دی‌وی‎‌دی می‌توانید مباحث مورد نیازتان را بیاموزید. . . 32 استفاده از روش‌های آموزشی نوین برای یادگیری آسان‌تر با مشاهده دی‌وی‌دی‌های آموزشی پرواز، متوجه یک تغییر اساسی با آموزش‌های تصویری دیگر خواهید شد. ما برای تفهیم بهتر دروس و به خاطرسپاری ماندگار آن‌ها، علاوه بر حضور استادان برتر با استفاده از اسلاید، تصویر، جدول و راه‌های میانبر دیگر مباحث درسی را در اختیار شما قرار می‌دهیم. . .

مجموعه پرواز به شما کمک می‌کند تا با مدیریت زمان و منابع در دسترس، بهترین نتیجه برای کنکور را بدست آورید.

     
دانلود رایگان بیش از 40 ساعت آموزش و تدریس درس های تخصصی و عمومی توسط بهترین اساتید کنکور کشور در پرواز کنکوری ها

.

.

کلیپ رتبه های برتر و اساتید

پیشنهاد میکنم این ویدیو کلیپ کوتاه رو هم حتماً ببینید.

  دانلود رایگان بیش از 40 ساعت آموزش و تدریس درس های تخصصی و عمومی توسط بهترین اساتید کنکور کشور در پرواز کنکوری ها