فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

زمان پخش برنامه سنجش کنکوری ها

پخش مسابقه تلویزیونی سنجش کنکوری ‌ها با حضور اساتید برتر کنکوری کشور در گروه آموزشی پرواز و رتبه های برتر کنکور از شنبه ۳۰ آبان۱۳۹۴ آغاز شد.

پخش سری جدید برنامه تلویزیونی، گروه آموزشی پرواز با حضور اساتید برتر کشور همچون: مهندس آریان حیدری ـ ریاضی دیفرانسیل ، بهروز نادری نژادـ فیزیک ، دکتر مهدی صالحی راد ـ شیمی ، محسن خلیلی ـ ریاضیات ، امید فراهانی ـ زیست ، امیر هورفرـ عربی ، سهراب فرهپور ـ مشاور و دیگر اساتید مطرح کشور در شبکه های تلویزیونی ۱۵ استان کشور از شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ آغاز گردید.

مسابقه سنجش کنکوری ها در روزهای زوج (شنبه و دوشنبه و چهارشنبه) و بازپخش آن در روزهای فرد (یکشنبه. سه شنبه، پنج شنبه) نمایش داده می شود. این برنامه جهت فراهم کردن بستری برای فراگیری دانش و افزایش انگیزه و ارائه راه کارهایی تازه در راستای بهره گیری از توانمندی های دانش آموزان با همکاری شبکه های استانی تهیه و تدارک دیده شده است.

در این برنامه با حضور اساتید برجسته کشور سوالاتی مطرح می شود که شرکت کنندگان با به کارگیری راه کارهای نوین در کوتاهترین زمان ممکن به سوالات پاسخ می دهند. علاوه بر طرح سوال و پاسخگویی شرکت کنندگان، راهکارهایی توسط اساتید ارائه می شود که با توضیحات جامع و کامل اساتید انگیزه لازم در جهت حل مساله برای هر دانش آموز ایجاد می شود.

علاوه بر سوالاتی که در برنامه مطرح می شود، در پایان هر برنامه سوالی نیز برای بینندگان مطرح می شود تا با پاسخگویی صحیح به سوال و ارسال گزینه ی صحیح به سامانه ی ۳۰۰۰۸۰۰۸ گروه پرواز به قید قرعه جایزه ای ویژه روز پرواز به یکی از شرکت کنندگان اهدا شود.