فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

آرشیو برنامه رادیویی

برنامه رادیویی پرواز دانش با همکاری رادیو تهران و رادیو گفت و گو در راستای آموزش و ارائه راه‌کارهای تحصیلی و به‌کارگیری تکنیک‌های تست‌زنی برای داوطلبان کنکور تهیه‌شده است. در این برنامه با حضور اساتید برجسته کشور و نیز مشاوران شناخته‌شده برنامه‌ریزی تحصیلی به ذکر نکات آموزنده درسی و همچنین برنامه‌ریزی تحصیلی و مشاوره‌ای پرداخته می‌شود.

 

برنامه ششم(۹۶/۰۴/۱۴) ساعت ۸:۱۵ تا ۸:۳۰

رادیو گفتگو

عناوین برنامه:توصیه های دکتر پدرام قبل از کنکور ۹۶ ( فعالیت های داوطلب در یک روز قبل کنکور ، امروز وقت تقویت انگیزه است ، وعده غذایی شما در یک روز قبل کنکور و…)

برنامه پنجم (۹۴/۷/۲۲)

موج fm ردیف۹۴-موج am ردیف ۱۳۳۲

عناوین برنامه:در این برنامه آقای بهادر و آقای حیدر (مشاوره ارشد در رشته علوم انسانی) در مورد نحوه برنامه ریزی و اصول برنامه ریزی صحبت می کنند. علاوه بر آن حل تمرین و تست ریاضی توسط استاد خلیلی در این برنامه رادیویی مطرح می شود.

برنامه چهارم (۹۴/۷/۲۱)

موج fm ردیف۹۴-موج am ردیف ۱۳۳۲

عناوین برنامه:در این برنامه آقای فرهپور در کنار آقای بداقی به نحوه مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی پرداخته اند.

علاوه بر آن روش های سریع و آسان تست زنی در درس ریاضی توسط استاد خلیلی نیز مطرح می شود.

برنامه سوم (۹۴/۷/۲۰)

موج fm ردیف۹۴-موج am ردیف ۱۳۳۲

عناوین برنامه:در این برنامه آقای فرهپور در کنار آقای بداقی به داوطلبان کنکور و دانش آموزان مقطع متوسطه راه کارهایی ارائه می دهند تا بانحوه برنامه ریزی برای کنکور آشنا شوند.استاد صالحی راد، با ذکر جزییات، سهم هر فصل را در آزمون سراسری مشخص می کنند.اگر می خواهید از بودجه بندی دقیق درس شیمی اطلاع پیدا کنید حتما این برنامه را گوش بدهید.

برنامه دوم (۹۴/۷/۱۹)

موج fm ردیف۹۴-موج am ردیف ۱۳۳۲

عناوین برنامه:در این برنامه استاد صالحی راد، با بودجه بندی کتاب شیمی و میزان اهمیت هر فصل را در آزمون سراسری مشخص می کنند. اگر به دنبال راهی هستید که نسبت به مطالعه درس عربی مشتاق تر عمل کنید حتما این برنامه را گوش دهید.استاد هورفر با ارائه راه کارهایی اشتیاق داوطلبان را نسبت به این درس افزایش می دهند.

برنامه اول (۹۴/۷/۱۸)

موج fm ردیف۹۴-موج am ردیف ۱۳۳۲

عناوین برنامه:در این برنامه استاد صالحی راد، نکاتی آموزنده در مورد درس شیمی بیان می کنند و روش تعیین شماره گروه را از روی عدد اتمی آموزش می دهند. علاوه بر آن روش حل تست در درس منطق با بیانی شیوا توسط استاد بهادر مطرح می شود.