preloader
۰۲۱-۲۲۶۹۱۰۱۰ مرکز مشاوره پرواز / پشتیبانی فروشگاه اینترنتی: ۰۹۱۲۸۵۰۱۰۴۲
دکتر نسرین افشم مدیر پروژه خلاقیتکده دانشگاه صنعتی شریف در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: دانشگاه صنعتی دوره‌ی آموزشی برای استعداد‌یابی دانش آموزان 6تا 18 سال دوره‌هایی را برگزار کرده که طی آن پیش آزمون گرفته می‌شود تا اثر بخشی دوره‌ها بر آنان سنجیده شود.
وی افزود: در فاز اول که در  مرداد ماه امسال برگزار شد، آزمونی از کسانی که بین6 تا 12 سال سن داشتند، گرفته شد و بعد از آن دوره‌ای 4 روزه برگزار شد که به آن دوره‌ی حضوری اول گفته می‌شود، همچنین در مرحله‌ی دوم آموزش حضوری نیز 11 جلسه برای آن‌ها برگزار می‌شود که بعد از آن نیز پس آزمون از آنها گرفته می‌شود.
مدیر پروژه خلاقیتکده دانشگاه صنعتی شریف اظهار کرد: برای نوجوانان بین 13تا 15 و 16 تا 18 سال نیز برنامه‌هایی متناسب با سنشان برگزار می‌شود که هدف ما از این طرح‌ها و برنامه‌ها استعدادیابی و نخبه پروری و ارتقا خلاقیت دانش آموزان است،چرا که خلاقیت قابل یادگیری است و ما می‌توانیم ذهن نوجوانان را پرورش دهیم.
افشم مطرح کرد: خلاقیتکده شریف با هدف توسعه مبانی خلاقیت در جامعه، آشنا سازی خانواده با مفاهیم خلاقیت و اینکه خلاقیت امری اجتماعی و مبتنی بر پرورش است تا امری ذاتی، تشکیل شده و تلاش می‌کند با تمرکز بر تکنیک‌های پرورش خلاقیت، استعداد‌یابی و نخبه پروری با انجام برنامه‌هایی هوشمندانه، درصدد پرورش قوه خلاقیت در تمام  دانش آموزان باشد.
وی در پایان بیان کرد: در راستای مسئولیت اجتماعی، ما در هفته گذشته آزمونی را در بهزیستی شهر ری بین نوجوانان 6 تا 12 سال برگزار کردیم و این آزمون رایگان بود و قرار بر این شد که تا یک سال نیز به صورت رایگان باشد، همچنین والدینی که علاقمند به پرورش خلاقیت  فرزند خود هستند می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این دوره‌های آموزشی بر سایت

KHALLAGHIATKADEH.COMمراجعه کنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران

shop giày nữthời trang f5Responsive WordPress Themenha cap 4 nong thongiay cao gotgiay nu 2015mau biet thu deptoc dephouse beautifulgiay the thao nugiay luoi nutạp chí phụ nữhardware resourcesshop giày lườithời trang nam hàn quốcgiày hàn quốcgiày nam 2015shop giày onlineáo sơ mi hàn quốcf5 fashionshop thời trang nam nữdiễn đàn người tiêu dùngdiễn đàn thời trang