فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

استاد آریان حیدری در برنامه پایانی خود در شبکه دو سیما، به پرسش های داوطلبان پاسخ داد.
به گزارش پرواز کنکوری ها؛ آریان حیدری در این برنامه تلویزیونی ضمن پاسخگویی به سوالات علمی داوطلبان، درباره برنامه های آتی خود برای محصولات جدید هم اطلاع رسانی کرد.
یکی از محورهای صحبت آریان حیدری درباره حل با تکنیک شماره یک، حل تست ها به روش عددگذاری بود.
او با توضیح این مطلب که برای تمامی تست ها امکان استفاده از این تکنیک وجود ندارد، تاکید کرد: «ما هیچ ادعایی نداریم که همیشه میتوان از روش عددگذاری استفاده کرد؛ این تکنیک تنها زمانی کارآمد است که طراح تست، عدد ورودی را اعلام نکرده باشد و در مواردی که عدد ورودی مشخص نشده باشد، می توان با کمک این تکنیک، تست ها را پاسخ داد.»
آریان حیدری با بهره گیری از این روش پس از پاسخ دادن به پنج نمونه از تست های کنکور سال 1393 گفت: «افرادی ادعا می کنند که این شیوه برای پاسخ دادن به تست های کنکور کارآمد نیست، اما همانطور که در این برنامه دیدید، 5 نمونه از تست های کنکور سال پیش به این روش قابل پاسخگویی هستند.»
محور دیگر استاد آریان حیدری درباره نحوه انتخاب اعداد، برای عددگذاری و حل تست بود. او درباره ویژگی این اعداد گفت: «شما می توانید هر عددی را انتخاب کنید، به شرطی که به دامنه اعداد توجه داشته باشید. همچنین باید عدد شما مخرج را صفر نکند، زیر رادیکال منفی نشود، در انتخاب این اعداد باید به لگاریتم هم توجه داشته باشید.»
آریان حیدری در پایان این مبحث تاکید کرد: «با توجه به این ویژگی ها، می توانید هر عددی را انتخاب کنید و به پاسخ صحیح برسید.»
برای مشاهده تمام این ویدئو به لینک زیر توجه کنید.