فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

شروعی دوباره با تغییری شگرف در مطالعه و یادگیری

شروع به مطالعه شاید سخت باشه و یا انگیزه های لازم برای شروع دوباره برای کسانی که قبلا نتیجه نگرفتن وجود نداشته باشه ولی همیشه راه های خوبی هست که ما می تونیم ازشون استفاده کنیم و در کمترین زمان به بهترین نتیجه یی که مطلوبمون هست برسیم.

ما در گروه آموزشی پرواز تمام تلاشمون رو بی وقفه می کنیم تا بتونیم خواسته های شما رو عملی کنیم و مسیر رو براتون هموار کنیم. مجموعه فعالیتهای گروه پرواز در قالب dvdهای آموزشی و جزوات ارزشمندی آماده شده که می تونه نیازهای درسی شما رو کاملا برطرف کنه و دقیقا با استفاده از اونها تغییر اساسی در مطالعه و یادگیریتون اتفاق بیافته.

در ادامه ی این بحث یه سری از ویژگی ها و مزایای مجموعه پرواز رو می خونیم که البته شما می تونین هر لحظه با مشاورین پرواز با شماره 22691010-021 تماس بگیرین و تمام سوالاتتون رو بپرسین و از مشاوره و برنامه ریزی رایگان پرواز هم بهره مند بشین.
استفاده از تکنیک های جامع با تدریس استادان برتر ایران

اگر به دنبال منبعی مناسب برای مطالعه هستی مجموعه پرواز با تدریس استادان به نام ایران، مجموعه ای از تکنیک ها و توضیح مفاهیم کتب درسی را به بهترین شکل عرضه می کنه . شما با این محصولات به راحتی میتونی نگرشی جامع به کتابهای درسی خود پیدا کنی و توانایی لازم برای کسب بهترین رتبه در آزمون ها را داشته باشی.

  • استفاده از به روزترین وسایل کمک آموزشی

تمامی محصولات آموزش تصویری پرواز در استودیویی با دوربین های کاملا مجهز و حرفه ای تصویربرداری میشه ضمن اینکه کلیه مطالب درسی در قالب طرح Power Ponit درمیاد و در صفحه نمایش با کیفیت full HD ، به شما این امکان را میده در فضایی مشابه کلاس های نوین درسی، بدون هیچ مشکلی اعم از اختلال در پخش صدا و یا سایر مشکلات مطالب را یاد بگیری.

  • برنامه ریزی جامع و مدون و فرد به فرد

اگر به تازگی شروع به مطالعه کتابها کردی و نیاز به یک برنامه جامع داری ، پرواز به شما این امکان را می ده ضمن برخورداری از مشاورین حاذق و آشنا به تغییرات کتابهای درسی ، از برنامه ای با در نظر گرفتن تفاوت های فردی، برخوردار بشی و با پیروی از آن به درصد بالایی در کنکور فکر کنی.

  • مشاوره حرفه‌ای روزانه و درس به درس

در حین مطالعه و پیگیری از برنامه مطالعاتی، تیم مشاوره پرواز که متشکل از برترین مشاورین در حیطه کنکوره ، در طول شبانه روزآماده پاسخ گویی به سوالات شماست . با تماس با این دوستان علاوه بر بهره‌گیری از تجربه کارآمد این تیم، می تونی پرسش‌های خودت رو با اونها در میون بذاری.

  • برگزاری آزمون های مجازی

پرواز به شما این امکان را می ده بعد از مطالعه و تسلط کامل بر محتوای دروس در آزمون های جامع موسسه که به صورت مجازی برگزار میشه ، شرکت کنی تا ضمن آگاهی از میزان درصد و تراز کسب شده در آزمون, نمودار پیشرفت تحصیلی خودت رو ببینی.

  • جزوات تکمیلی طلایی

به همراه محصولات آموزشی، جزوات آموزشی معتبر که برای تکمیل محتوای لوح ها در نظر گرفته شده در اختیار شما قرار داده می شه تا ضمن بهره مندی از اونها ، به نیاز شما که همانا یادداشت برداری با دیدن همزمان لوح هاست، پاسخ داده بشه . این جزوات شامل مباحث تکمیلی و تست های متنوع از درسهاست

  • بهره‌مندی از همایش های جمع بندی و نکته و تست

مجموعه پرواز، همایش ها و سمینارهای ویژه به منظور جمع بندی نکات ،مرور مباحث، حل تست های احتمالی کنکور و … برای شما پیش بینی کرده تا با شرکت در این همایش ها به راحتی به جمع بندی کلی از مطالب خوانده شده برسی و با حل تست های احتمالی و پر تکرار کنکور، چندین قدم از دیگر رقبا پیشی بگیری.

 

حالا می تونی برای آشنایی بیشتر با اساتید پرواز ، نمونه تدریس اونها رو که به تفکیک در ادامه همین مطلب اومده ، ببینی.

نمونه تدریس اساتید