فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

همایش جمع بندی تست های ریاضی کنکور همراه با پیش بینی تست ها توسط استاد آریان حیدری ، برای دختران و پسران رشته ریاضی و تجربی در دانشگاه تهران برگزار میشود.داوطلبان می توانند پس از ثبت نام در روزهای ۲۱و ۲۰ و ۲۲ خرداد سال ۱۳۹۶ در این همایش شرکت کنند.توجه داشته باشید این ثبت نام به دلیل محدود بودن صندلی های سالن به تعداد محدود انجام می شود .
این همایش با تجربه ۸ ساله استاد آریان حیدری در پیش بینی سوالات کنکور تضمین پیشرفت حداقل ۳۰ درصد از وضعیت تحصیلی که در حال حاضر هستید،می باشد.
در این همایش استاد تمام مباحث را با شما مرور خواهد کرد و انواع تست ها ، نکات و تست های پیش بینی شده را به شما آموزش خواهد داد،همچنین در شروع همایش به شما جزوه مربوطه به صورت رایگان به شما تحویل داده خواهد شد.
با توجه به ماه مبارک رمضان در زمان برگزاری همایش جمع بندی ، روز های اول ساعت ها به گونه ای تنظیم شده اند که قبل از افطار همایش تمام میشود و در روز آخر پس از تدریس استاد آریان حیدری میزبان پذیرایی از روزه داران هستیم.

شما داوطلبان گرامی پس از کلیک بر روی افزودن به سبد خرید و انجام مابقی مراحل خرید در زمان برگزاری همایش با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه در محل همایش حاضر باشید.همچنین ساعت شروع همایش به محض مشخص شدن به اطلاع ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

  • دخترانه و پسرانه
  • زمان همایش: ۴٫۳و۵ تیرماه سال ۹۶ (تغییر زمان به علت برگزاری امتحانات داخلی مدارس)
  • محل همایش : دانشگاه تهران

 

زمان ثبت‌نام این همایش به اتمام رسیده است.

اما شما می توانید فیلم این همایش را در همین سایت تهیه کنید …

فیلم ضبط شده همایش جمع بندی ریاضیات