فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

تخفیف روز پزشک

تخفیف روز پزشک
یه فرمول ساده می گه: 1شهریور (روز پزشک) +5 شهریور (روز داروسازی) = تخفیف ویژه برای پروازی ها
شهریورماه با چندین مناسبت و بزرگداشت جزء ماه های پر افتخار ما ایرانی ها محسوب می شود!
روز پزشک که بزرگداشت ابوعلی سینا، پزشک نام آور ایران و از پشکسوتان عرصه ی علم آموزی علی الخصوص در زمینه ی پزشکی در دنیا محسوب می شود و روز داروسازی که بزرگداشت زکریای رازی، حکیم نام آشنای ایرانی در زمینه‌ی کشفیات مختلف که مشهور ترین آنها الکل هست و مایه سرافرازی ما ایرانی ها در سطح جهانی نیز می باشند.
علاوه بر این زادروز امامان، که مایه مباهات ما ایرانی محسوب می‌شود، شهریور94 مزین شده به ولادت اختر تابناک امامت و ولایت، امام هشتم شیعیان،امام رضا که توسل به این امام راستین مایه آرامش و قوت قلب همه خانواده های ایرانی الخصوص خانوادهای کنکوری هاست….
این روزهای خوب و شادی بخش گرم تابستانی را به یک تبریک و یادآوری محدود نمی‌کنیم، قصد داریم شیرینی این روزهای خوب را با شما همراهان همیشگی پرواز شریک شویم.
***به این مناسبت موسسه برای محصولات آموزشی پرواز تخفیف ویژه ای را در نظر گرفته است***
با این هدف که، انگیزه و اشتیاق عزیزانی که نقطه صعودشان را رسیدن به پزشکی در نظر گرفته اند را دو چندان کنیم.
و پیشاپیش روزشان را تبریک می گوییم چون مطمئن هستیم با در دست داشتن محصولات پرواز و اراده راستین خود، قطعا آرزویشان به هدف و هدفشان را به واقعیت تبدیل خواهند کرد.
علاوه بر آن پرواز قصد دارد تا با ارائه محصولات با قیمت مناسب، فرصتی را برای ارائه تسهیلات بیشتر برای دوستانش فراهم کند، تا همگان امکان بهره‌مندی از آموزش مجازی و یادگیری همراه با معلم خصوصی در منزل را داشته باشند.
پس فرصت را از دست ندهید و از این چند روز طلایی که می تواند نقطه ی شروع مناسب و به موقعی برای رسیدن به اهداف بزرگتان می باشد نهایت استفاده رو ببرید.
تخفیف های محصولات پرواز در این دوره‌ی طلایی برای اطلاع شما عزیزان در ادامه مطلب آمده است، البته مثل همیشه شما می توانید با 22691010-021 تماس بگیرین و با صحبت با مشاورین پرواز انتخاب صحیح و درستی داشته باشین.
پكيج هاي رشته اي با ٥٠% تخفيف:
تجربي ٣٩٥٠–> ١٩٩٥(٢٠)
رياضي ٣٦٦٥–> ١٨٥٠(١٨)
انساني ٢١٠٥–> ١٠٦٥(١٣)
پكيج هاي درس به درس با ٤٠% تخفيف:
زبان ٤٤٥–> ٢٨٠(١٣)
ادبيات ٤٧٠–> ٢٩٥(١٣)
معارف ٢٦٥–> ١٧٠(١١)
عربي ٣٨٠–> ٢٤٠(١٢)
فيزيك (تجربي) ٧٣٠–> ٤٥٥(١٧)
فيزيك (رياضي) ٨٠٠–> ٤٩٥(١٥)
رياضي (تجربي) ٦٥٠–> ٤٠٠(١٠)
رياضي (رياضي) ٧٢٠–> ٤٤٥(١٣)
شيمي ٥٤٠–> ٣٣٥(١١)
زيست ٥٠٠–> ٣١٥(١٥