فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

شرایط و ضوابط استفاده

برای بازدید از سایت پرواز کنکوری ها از شما سپاسگزاریم. استفاده و بازدید شما از این وب‌سایت به معنای مطالعه و قبول شرایط و ضوابطی است که در ادامه این متن درج شده است. پس لطفا این مطالب را به دقت مطالعه کنید.
سایت پرواز کنکوری ها، به عنوان یک وب سایت آموزشی و فروشگاه اینترنتی تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران است.
کاربران و مخاطبان سایت پرواز کنکوری ها با پذیرش این سند موافقت می کنند که این سامانه می‌تواند در هر زمان قوانین، شرایط مالی و پرداخت، شرایط استفاده و کاربری را تغییر داده و قوانین جدیدی را وضع کند.

مالکیت معنوی
تمامی عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، متعلق به سایت پرواز کنکوری ها است. هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحبان این مجموعه اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، دانلود، نمایش، ارسال و انتقال آنها را ندارد.
باید فرض کنید که هرچه در این سایت مى‌بینید یا مى‌خوانید بر اساس قوانین حقوق مولفان (قانون کپى رایت) محفوظ است، مگر آنکه به وضوح بیان شده باشد. پس نمى‌توان این مندرجات را بدون اجازه کتبى پدیدآورنده بکار برد. همچنین پدیدآورنده تضمین یا ادعا نمى‌کند که استفاده مطالب نمایش داده شده در این سایت موجب تضییع حقوق شخص (اشخاص) ثالثى که وابسته به این سایت‎ نیستند، نخواهد شد.

امنیت اطلاعات
سایت پرواز کنکوری ها، تلاش می‌کند تا دسترسی غیر مجاز به اطلاعات، استفاده غیر صحیح و نا صحیح بودن اطلاعات مندرج را به حداقل ممکن برساند و از آن جلوگیری کند، اما هیچ‌گونه تعهدی در رابطه با جبران خسارات احتمالی وارده ارائه نمی‌کند.

حریم شخصی
برای پاسخگویی به پرسش‌ها، درخواست‌ها و مدیریت برنامه‌های دو سویه ممکن است به اطلاعات شخصی شما شامل نام، نشانی، ایمیل و شماره تلفن نیاز باشد. ما از این اطلاعات برای پاسخگویی به نیاز شما، یا تماس با شما از طریق ایمیل، پست و یا تلفن برای اطلاع‌رسانی در مورد محصولات، خدمات یا برنامه‌های خاص خود استفاده می‌کنیم. اگر شما درخواست خدماتی کنید، ممکن است ما برای اطلاعات بیشتر با شما تماس بگیریم. به هر حال، با توجه به شرایط قانونی، ما این اطلاعات را به هیچ شخص ثالثی بدون اجازه شما منتقل نخواهیم کرد، مگر در شرایطی که احتیاج به پیشبرد سفارش، درخواست و مدیریت برنامه‌های دو سویه کاربران باشد.

شرایط استفاده از خدمات سایت
کاربر موافقت می‌کند که اطلاعات صحیح در اختیار سایت پرواز قرار دهد تا برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده شود، چنانچه اطلاعاتی که ارائه می‌دهید نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا سایت پرواز شبه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعات شما داشته باشد به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع و حساب کاربری او را مسدود کند.

شرایط اختصاصی مربوط به فروشگاه اینترنتی
تمامی سفارشات اینترنتی شما، در صورت پرداخت صحیح و کامل مبلغ تعیین شده، ظرف مدت پنج روز کاری برای شما ارسال خواهد شد.
تمامی هزینه‌ها بلافاصله در هنگام ارائه خدمات و محصولات پرداخت می‌شوند. این پرداخت‌ها غیر قابل بازگشت هستند، مگر اینکه به نوعی صریحا ذکر شده باشد، حتی اگر خدمات مشترک قبل از مدت زمان تعیین شده به حال تعلیق درآید، قطع و یا واگذار گردد.
چنانچه به هر دلیل سایت پرواز موفق به دریافت بدهی مشترک، از طریق روش‌های پرداخت تعیین شده بابت خدمات و محصولات نشود، مشترک موافقت می‌کند که سایت پرواز مشترک را برای تسویه بدهی‌ تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
محصولات و خدمات درست مطابق با آنچه هستند (یعنی اطلاعاتی که در شرح هر محصول آمده است) ارائه می‌شوند. سایت پرواز هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده می‌کند، ارائه نمی‌دهد.