انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳

انتخاب رشته دانشگاه سراسری | انتخاب رشته تلفنی | انتخاب رشته حضوری | انتخاب رشته دانشگاه آزاد | انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۳| مرکز انتخاب رشته حرفه ای کنکور با حرفه ای ترین مشاوران انتخاب رشته

انتخاب رشته
null

هزینه انتخاب رشته

تضمین مناسب ترین هزینه برای رعایت حقوق تمام داوطلبان کنکور در اقصی نقاط کشور

null

امکان انتخاب رشته تلفنی

علاوه بر انتخاب رشته حضوری ، این امکان برای داوطلبان فراهم شده است تا با کیفیتی یکسان انتخاب رشته آنها به صورت تلفنی صورت بگیرد

null

کیفیت انتخاب رشته

دکتر پدرام و تیم کارآزموده اش ، یکی از تخصصی ترین مرکز مشاوره کنکور در ایران است که سالیان سال در این راه همراه داوطلبان بوده و این تضمین را به شما عزیزان میدهد که انتخاب رشته ای بی نقص برای شما صورت می گیرد.

تخصصی ترین و معتبرترین تیم مشاوره کنکور در ایران

اهمیت انتخاب رشته صحیح کنکور سراسری
  • مشاوران یکتای انتخاب رشته

    حرفه ای ترین مشاوران در کنار دکتر پدرام با سابقه طولانی مدت در زمینه مشاوره و انتخاب رشته

  • تحلیل آزمون

    بررسی شانس قبولی شما بر اساس سطوح مختلف رشته محلهای روزانه ،پیام نور، غیر انتفاعی، پردیس خودگردان، مجازی، نیمه حضوری

  • تحلیل علایق

    آنالیز و بررسی دقیق علایق و توانایی های شخصیتی شما بر اساس معیارهای روانشناختی (با آزمون استاندارد MBTI )

  • چیدمان بر اساس الویت ها

    چیدمان الویت های رشته ها و محل ها بر اساس تحلیل های صورت گرفته توسط مشاوران

  • تحلیل چیدمان ها

    تحلیل و بررسی الگوی چیدمان محل و رشته های دانشگاهی برای داوطلب و ویرایش نهایی برای ثبت انتخاب رشته

انتخاب رشته آزاد

200/000 تومان

انتخاب رشته سراسری و آزاد

600/000 تومان

انتخاب رشته سراسری

500/000 تومان

مراحل انجام انتخاب رشته کنکور ۱۴۰۱

مرحله بعدی
مرحله بعدی
مرحله بعدی
مرحله بعدی
مرحله بعدی
پایان انتخاب رشته

تلاش چند سال مطالعه شما در این چند روز سرنوشت ساز به ثمر می نشیند

 

پس به دقت انتخاب کنید …

در یک انتخاب رشته اصولی چه مواردی را باید رعایت کرد؟

از اصلی ترین موارد می توان به هدف گذاری ، معیار ها ، علاقه ، شناخت رشته ها و محل های دانشگاه و بررسی شرایط اشاره کرد که هر یک از این موارد اهمیت خاص خود را دارند و رعایت کردن آنها در انتخاب رشته الزامی است.

نکته مهم دیگر در انتخاب رشته …

داوطلب برای انتخاب رشته صحیح و معقول باید انتخاب رشته های خود را براساس اولویت علاقه و ترجیح رشته قبلی به رشته بعدی مشخص نماید، شخصی که انتخاب های خود را به طور صحیح انجام داده باشد، می گوید که من با تحقیق و تفکر، به طور مثال رشته محلی را که در اولویت یا انتخاب ۳۰ ام خود قرار داده ام به رشته محل قرار گرفته در اولویت ۳۱ ام و به تمام رشته محل های قرار گرفته در اولویت های بعدی (۳۱ تا صدم) ترجیح می دهم.

به عبارتی شما باید به گونه ای انتخاب رشته انجام دهید که انتخاب اول شما نسبت به ۹۹ انتخاب دیگر و بعدی شما از هر لحاظ برای شما ارجعیت داشته باشد.

به نحوی که اگر به طور مثال شما در اولویت ۴۰ام خود قبول شدید و بعدها متوجه شدید که در اولویت ۶۰ ام هم قبول می شدید، افسوس نخورید که ای کاش، رشته محل اولویت ۶۰ام را بالاتر و به جای اولویت ۴۰ام می زدید.

 

همچنین پیشنهاد می کنیم فیلم آموزشی رایگان نکات مهم در انتخاب رشته را مشاهده فرمایید.

لینک مشاهده فیلم

 

کنکور تمام شد و هنوز یک مرحله مهم دیگر برای ورود به آموزش عالی باقی مانده است؛ مرحله ای که به اندازه کنکور ارزش دارد؛ مرحله ای که اگر درست از آن نگذریم تمام زحمات شما را بر باد خواهد داد؛ مرحله ای که در آن درس خواندنی وجود ندارد، ولی نیاز به بررسی و مطالعه فراوان دارد. اشتباه بزرگ بعضی این است که اهمیت انتخاب رشته را درک نمی کنند یا به اندازه کافی برای آن وقت و انرژی صرف نمی کنند.

بهتر است ابتدا هدف و انگیزه خود را از انتخاب رشته روشن کنید. در نظر داشته باشید که انتخاب رشته، شرایط و وضعیت شما را، یعنی شرایط شغلی، وضعیت اجتماعی، وضعیت اقتصادی، شرایط کاری و… را که بعد از فارغ التحصیلی خواهید داشت و انتظاراتی را که در این رشته از شما دارند، مشخص می کند.

به عنوان مثال، رشته پزشکی در گروه علوم تجربی بسیار مورد توجه داوطلبان این گروه است و ایده ال اکثر داوطلبان این گروه، پذیرش در این رشته می باشد.

تصویر داوطلبان از این رشته، پرستیژ اجتماعی، درآمد بالا و مزایای دیگر می باشد؛ ولی اکثر داوطلبان شناخت کافی در مورد شرایط تحصیلی، طول مدت تحصیل و توانمندی خود برای تحصیل در این رشته ندارند و اگر هم در این رشته پذیرفته شوند، بعد از مدتی که به واقعیت های این رشته واقف شدند، دلسرد و نا امید می شوند.

پس با قبل از انتخاب رشته ، علایق و اهداف خود را لیست کنید و درباره ی آنها بیندیشید

ثبت‌نامکنکور ۱۴۰۱

جهت اطلاعات بیشتر و یا رزرو با شماره

۰۹۱۲۸۵۰۱۱۲۵ تماس حاصل نمایید