فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

دانلود نرم افزار های مورد نیاز برای تماشای ویدیوها و جزوات

Media Player Classic

نرم افزار قدرتمند و رایگانی است که برای تماشای فیلم با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، طراحی شده است. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیاری از فرمت های فایل های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی، مشاهده کنید.

vlc player 32bit

vlc media player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزار های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.این نسخه برای ویندوز های ۳۲ بیت می باشد.

vlc player 64bit

vlc media player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزار های مشابه می تواند ۹۹ درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.این نسخه برای ویندوز های ۶۴ بیت می باشد.

winrar 64bit

به کمک این نرم افزار میتوانیم یک فایل را فشرده سازی کنیم،جزوات پرواز برای این که دانش آموزان در اقصی نقاط کشور و با هر سرعت اینترنتی بتوانند جزوات را دانلود کنند با این نرم افزار حجم آنها کاهش داده شده است.این نسخه برای ویندوزهای ۶۴ بیتی می باشد.

winrar 32bit

به کمک این نرم افزار میتوانیم یک فایل را فشرده سازی کنیم،جزوات پرواز برای این که دانش آموزان در اقصی نقاط کشور و با هر سرعت اینترنتی بتوانند جزوات را دانلود کنند با این نرم افزار حجم آنها کاهش داده شده است.این نسخه برای ویندوزهای ۳۲ بیتی می باشد.

Adobe Reader

برنامه Adobe Reader یکی از اجرا کننده های فایلهای PDF میباشد .این برنامه امکان باز کردن کلیه فایلهای PDF که با هر پسوندی ساخته شده است را دارا میباشد.شما می توانید جزوات پرواز را با این نرم افزار مشاهده کنید.