فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

ماهیت را از آب بگیر !

حتما شنیده‌اید که از قدیم گفته اند: ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.

اگر تا به امروز هرگونه تلاش و برنامه‌ای برای کنکور داشته‌اید یا نداشته‌اید، امروز پیشنهاد ویژه‌ای برای شما دوستان پروازی داریم!

تخفیف باورنکردنی برای شما، اگر قصد دارید ماهیتان را امروز از آب بگیرید و کنکور را از امروز حرفه‌ای پیش بگیرید و با برنامه‌ریزی جامع و منابع هدفمند به خواست خود برسید، با ما همراه شوید.

در این طرح ویژه که به همت گروه مشاورین پرواز برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری شده است، داوطلبان هر رشته، مهمترین منابع مورد نیاز خود که بر اساس زمانبندی تا کنکور می‌توانند آنها را مطالعه نمایند، با استفاده از منابع تکنیکی پیش خواهند برد، به گونه‌ای که در نهایت به دوره‌ی مرور و جمعبندی خود برسند.

ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح در کنار منابع تکنیکی یک دوره مشاوره و برنامه‌ریزی کامل تا کنکور خواهند داشت، با خیال راحت فقط و فقط به مطالعه می‌پردازند و تمامی نیازهایشان به برنامه‌ریزی حجمی-ساعتی، زمانبندی و چینش مطالعه، مسائل و مشکلات مطالعه هر درس، مسائل تست زنی، مرور، خلاصه نویسی و… را به راحتی با مشاورین پرواز مرتفع خواهند نمود.

زمان را از دست ندهید، شما نیز می‌توانید با ثبت نام در این طرح جامع مطالعاتی و آمادگی کنکوری از تخفیف بی نظیر لذت ببرید و با قیمتی باورنکردنی از منابع و خدمات مشاوره ای در کنار هم استفاده ببرید.

مانند همیشه می توانید از طریق همین صفحه پکیج خود را تهیه نمایید و یا در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد چگونگی طرح، ارایه‌ی خدمات و محصولات با کارشناسان ما با شماره های ۲۲۶۹۱۰۱۰-۰۲۱ و ۲۲۶۹۲۰۲۰-۰۲۱ در تماس باشید و یا با ارسال پیامک نام طرح به سامانه ۳۰۰۰۸۰۰۸ منتظر باشید تا کارشناسان ما با شما تماس گرفته و به سوالتتان پاسخ دهند