فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

دوره دوم متوسطه

مجتمع فرهنگی و آموزشی علامه طباطبایی ، یکی از مدارس غیرانتفاعی تهران است که سالانه در مقاطع متوسطه دوره اول و دوم اقدام پذیرش دانش آموز می نماید . مدارس علامه طباطبایی به دلیل امکانات آموزشی و رفاهی برتر نسبت به سایر مدارس جزو بهترین دبیرستان های تهران بوده است و هرساله برای پذیرش دانش آموزان اقدام به برگزاری آزمون ورودی می کند . در این مقاله می خواهیم درباره ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۷ – ۹۸ ، زمان و شرایط ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم و زمان برگزاری آزمون توضیحات کافی ارائه دهیم .

زمان و نحوه ثبت نام آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۷ – ۹۸

پیش ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان های دوره دوم علامه طباطبایی ( نهم به دهم )  از ۲ دی آغاز شده است . متقاضیان برای ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی ۹۷ – ۹۸ می توانند از طریق سایت www.mat.ir به سامانه ستاد ثبت نام مراجعه نموده و پس از ثبت اطلاعات خواسته شده اولیه ، کد و رمز  ویژه ثبت نام را از طریق پیامک دریافت نمایید . سپس با مراجعه به سامانه ثبت نام از طریق کد و رمز دریافتی ( ارسال شده از طریق پیامک ) می توانند نسبت به تکمیل اطلاعات فردی و انتخاب واحد های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام نموده و بعد از تکمیل این اطلاعات ساعت و تاریخ جلسه توجیهی خود را انتخاب نمایند .  لازم به ذکر است که تا ۱۰ روز قبل از برگزاری آزمون این امکان برای شما وجود دارد که برای تغییر اولویت های انتخابی اقدام نمایید و برای انجام این تغییرات کافی است مجددا به سامانه ثبت نام مراجعه نمایید .

پس از دریافت کد و رمز حداکثر ظرف مدت هفت روز باید ثبت نام اینترنتی تکمیل شود .

شرایط ثبت نام و نحوه پذیرش آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۷ – ۹۸

شرط ثبت نام آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی دارا بودن معدل کل ۱۹ و بالاتر در کارنامه پایانی پایه هشتم و یا معدل ۱۹ و بالاتر در کارنامه نیمسال اول پایه نهم است . پذیرش در مدارس علامه طباطبایی دو مرحله ای می باشد به این صورت که بعد برگزاری آزمون که مرحله اول است موقع اعلام نتایج ، این مدارس تا یک و نیم برابر ظرفیت اعلام قبولی می کنند و در مرحله دوم از این دانش آموزان جهت مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آورند . دانش آموزان به شرط کسب رتبه علمی لازم و با توجه به اولویت های انتخابی خود ، امکان ثبت نام در مدارس علامه طباطبایی را به دست می آورید .

ملاک پذیرش دانش آموزان در مدارس علامه طباطبایی صرفا شرکت در آزمون ورودی ، کسب حدنصاب لازم و شرکت در مصاحبه حضوری می باشد .

منابع آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۷ – ۹۸

سوالات آزمون ورودی پایه دهم علامه طباطبایی ۹۷ – ۹۸ از کتاب های ریاضی و علوم پایه های هفتم ، هشتم و نهم طراحی خواهد شد . و سوالات هوش و خلاقیت با توجه به استعداد دانش آموزان طراحی می شود و تقریبا میشه گفت فراتر از مطالب کتاب های درسی می باشد .

نام درس تعداد سوال زمان ( دقیقه )
ریاضیات و علوم ۴۵ ۷۵
هوش و خلاقیت ۲۵ ۵۰

 

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون مدارس علامه طباطبایی دوره دوم متوسطه ۹۷ – ۹۸

آزمون ورودی پایه دهم مدارس علامه طباطبایی ۹۷ – ۹۸ در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۸:۳۰ به صورت همزمان و فقط در محلی که بر روی کارت شرکت در آزمون ورودی داوطلب درج شده است برگزار می شود . داوطلبان با بهمراه داشتن اصل و تصویر کارنامه ای که معدل آن  در سامانه  ثبت نام ذکر شده است می بایست در جلسه توجیهی که هنگام ثبت نام تاریخ و ساعت آن را مشخص کرده اید جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس علامه طباطبایی مراجعه نمایید .
نتایج آزمون ورودی مدارس علامه طباطبایی به صورت اینترنتی و با استفاده از کد و رمزی که هنگام ثبت نام دریافت کرده اید قابل مشاهده خواهد بود . معمولا تا ۴۸ ساعت پس از برگزاری آزمون نتایج بر روی وب سایت مجتمع مدارس علامه طباطبایی قرار میگیرد .