فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان، تاریخ و محل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، دانش آموزانی که در مهلت مقرر با طی مراحل اعلام شده از طریق سامانه نام نویسی الکترونیک دانش آموزان نسبت به تکمیل مراحل ثبت نام خود در آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور اقدام نموده و ثبت نام آنان نیز از طریق مدرسه محل تحصیل تأیید شده است، می توانند ازطریق پنل های دانش آموزی و مدیر مدرسه سامانه ثبت، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

همچنین کلیه اشخاصی که پرداخت یا تایید مدیر مدرسه آنها تاکنون انجام نشده نیز میتوانند تا روز آزمون نسبت به پرداخت و تایید مدیر و دریافت کارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

ضمنا دانش آموزان باید پس از دریافت کارت، با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود نسبت به ممهور نمودن آن به مهر مدرسه اقدام و تذکرات پشت کارت را نیز به دقت مطالعه کنند.

گفتنی است، نشانی حوزه امتحانی دانش آموزان در پایین کارت ورود به جلسه قید شده است و از حضور داوطلبان دارای کارت بدون عکس، بدون مهر و یا مخدوش به محل حوزه جلو گیری به عمل خواهد آمد.

مرحله اول المپیادهای علمی کشور در سال تحصیلی ۹۷-۹۶

زمان برگزاری آزمون مرحله اول المپیادهای علمی کشور به شرح زیر است: