فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

اصفهان – رئیس دانشگاه علمی و کاربردی انتخاب گفت: هر استاد و کارشناس در دانشگاه یک رسانه است و تمام شخصت گفتار و انگیزه های استاد بیشتر از درس برای دانشجو تاثیر می گذارد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حاج کاظمیان پنج شنبه شب در آئین تجلیل از اساتید برتر دانشگاه انتخاب و همچنین رونمایی از کتاب «سنگفرش هر خیابان از طلاست» اثر محسن دولت یار افزود: گاهی اوقات ما واژه همدردی را با همدلی اشتباه می گیریم؛ اگر بخواهیم همدلی را در یک جمله معنی کنیم همدلی به معنی تجربه دیگران را تجربه کردن است.

وی ادامه داد: اساتید در کلاس های درس خود موضوع اندیشه، احساس و رفتار دانشجو را هم اصلاح می کنند و در واقع اگر اندیشه را اصلاح کنیم احساس و به دنبال آن رفتار دانشجو عوض خواهد شد.

وی ادامه داد: ما باید در دانشگاه به دنبال تغییر رفتار دانشجویان در تدریس باشیم که اساتید در این میان نقش مهمی را بر عهده دارند.

حاج کاظمیان بیان کرد: هر استاد و کارشناس در این دانشگاه به عنوان یک رسانه تلقی می شود و به همین جهت گفتار، رفتار، شخصیت، اهداف و حتی انگیزه‌های یک استاد، تغییر بسیار بیشتری نسبت به تدریس او در دانشجو ایجاد خواهد کرد.

اساتید دانشگاه به عنوان خط مقدم صنعت به شمار می روند

به گزارش مهر در بخش دیگری از این جلسه مدیرعامل شرکت فروش دوو الکترونیک بر ضرورت ارتباط دانشگاه و صنعت تاکید کرد و بیان داشت: نباید فراموش کرد که این ارتباط یک رابطه عمیقی است که باید حفظ شود چنانچه امروزه دانشگاه می تواند کمک قابل توجهی به پیشبرد اهداف صنعت داشته باشد.

 محسن دولت یار در ادامه به نقش و رسالت مهم اساتید دانشگاه نیز اشاره و بیان کرد: مهم ترین وظیفه اساتید دانشگاه تبیین نقاط قوت و ضعف جامعه است.

وی ادامه داد: اساتید دانشگاه در محیط علم و دانش به عنوان سربازان در خط مقدم صنعت به شمار می روند و در صورتی که ما برنامه های هماهنگی داشته باشیم خواهیم توانست به اهداف مشترک دست یابیم.

دولت یار در ادامه سخنان خود به مجموعه گروه صنعتی انتخاب اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر گروه صنعتی انتخاب با در اختیار داشتن ۳۰ هزار متر مربع فضای مسقف، چهار هزار شغل مستقیم، ۱۰ مجموعه تولیدی و ۶ شرکت بازرگانی یک مجموعه ملی به حساب می آید و مالکیت خصوصی بر آن دیگر معنایی ندارد.