فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010
معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیر ازصدور كارت های هوشمند دانشجويی چند منظوره خبر داد و گفت: این کارت ها ظرف دو هفته آینده بین تمام دانشجویان دانشگاه توزیع می شود.

دكتر سيد محمد رضا خلیلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به صدور کارت های هوشمند دانشجویی چند منظوره گفت: هدف از صدور این کارت ها ارتقاي كيفيت خدمت رسانی به دانشجويان و همچنين تجميع خدمات گوناگون دانشجويی و شهری در يك كارت « كارت هاي هوشمند بانكي » است.

وی افزود: كارتهای هوشمند دانشجويی چند منظوره ظرف دو هفته آینده بین تمام ۷ هزار دانشجوی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی توزیع می شود.

معاون دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ادامه داد: دانشجویان می توانند از این كارت به عنوان كارت بانكی، کارت دانشجویی (ارائه خدمات دانشجويی، كارت تغذيه، كارت خوابگاه، کارت كتابخانه) كارت سرويس‌های حمل و نقل دانشگاه، كارت بليط خدمات شهری (مترو، اتوبوسراني BRT، پاركومترها) كارت دريافت خدمات رفاهی (شبكه فروشگاهی دارای تخفيف: شبكه فروشگاهي با بيش از ۲۰۰ فروشگاه در شهر تهران، سينما و استخر رايگان و دارای تخفيف) و كيف پول دانشجويی استفاده کنند.

وی ادامه داد: در حال برنامه ریزی هستیم تا پایگاه های فرهنگی مذهبی را نیز به خدماتی که توسط کارت هوشمند دانشجویی ارایه می شود اضافه کنیم تا دانشجویان بتوانند از این امکانات نیز استفاده کنند.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشجو این کارت را شارژ می کند، دانشگاه نیز به همان مقدار کمک می کند یا یارانه اختصاص می دهد یا اینکه به هر مقدار مشخص شارژ دانشجویی، تخفیف هایی را ارایه می دهد.

وی افزود: البته هرگروه از دانشجویان برای استفاده از خدمات کارت هوشمند مجوز های خاصی خواهند داشت به عنوان مثال دانشجویان دوره الکترونیک،نمی توانند از خدمات خوابگاه استفاده کنند و مجوز استفاده از خوابگاه برای آنها در کارت مذکور بسته خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر