فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

گروه آموزش و مشاوره پرواز همگام با تغییرات نظام آموزشی، در ادامه ارائه محصولات جدید خود، این‌بار از پایه دهم، درس زیست شناسی را با تدریس قدرتمند، و پرانرژی استاد امید فراهانی ارائه می‌نماید.

جدید بودن کتاب درسی و نبود آموزش مشابه در بازار، حساسیت ما را در تولید بالا برد تا بهترین آموزش ممکن را برای تهیه و تماشای شما، به منظور درک و فهم هرچه بیشتر و بهتر از مفاهیم ایجاد نماییم. و همچنین بهترین تکنیک های تست زنی و آموزشی موجود نیز برای استفاده از داوطلبان کنکوری نیز در مجموعه به وضوح تدریس شده است.

در این محصول که در قالب ۱۰ دی وی دی آموزشی (۱۳ جلسه) با بیش از ۱۷ ساعت تدریس تهیه گشته، دکتر امید فراهانی به تدریس خط به خط کتاب درسی همراه با ذکر نکات مهم و حل سوالات تالیفی و تستی برای آموزش بیشتر مفاهیم می پردازد. به شما داوطلبان عزیز رشته تجربی اطمینان خاطر می‌دهیم تمام آن چیزی از زیست پایه دهم (دوره دوم متوسطه) را که نیاز دارید بدانید در این مجموعه خواهید یافت.

این محصول به صورت پیش فروش می باشد و تا زمان اولین ارسال با تخفیف ۳۰% ارائه می شود (زمان پیش فروش محصول به مدت یک هفته می باشد و تخفیف این محصول پس از پایان این بازه زمانی برداشته خواهد شد)

 

بخشی از تدریس استاد در این محصول

 

 

برای مشاهده توضیحات کامل محصول و تهیه آن بر روی تصویر زیر کلیک کنید
 

زیست دهم