فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان گفت: مشاوره تحصیلی در آینده شغلی دانش‌آموزان نقش بسیار مهمی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حسن مظفری ظهر امروز در حاشیه آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گام نخست برای آینده شغلی دانش‌آموزان مشاوره تحصیلی آنهاست.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه معرفی مشاغل دستاوردهای دانش‌آموزان به نمایش گذاشته می‌شود، تصریح کرد: از دستگاه‌ها و ارگان‌های مرتبط نیز دعوت به عمل آمده است تا از این نمایشگاه دیدن کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با اشاره به لزوم ارائه هدف مطلوب به دانش‌آموزان عنوان کرد: باید با ارائه مشاوره‌های صحیح تحصیلی، استعداد دانش‌آموزان در مسیر مناسب قرار گیرد.

مظفری با اشاره به اینکه فعالیت مشاوران در مدارس استان زنجان اظهار کرد: کمک‌های تحصیلی، مشاوره‌های شغلی و خانوادگی از جمله مشاوره‌های ارائه شده در مدارس است، تاکید کرد: مشاوران در مدارس می‌توانند نقش موثری در آینده و تصمیمات دانش‌آموزان داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حضور فعال مشاوران می‌تواند در استعدادیابی دانش‌آموزان موثر باشد، خاطرنشان کرد: باید بین اولیا و مسئولان مدارس ارتباط بیشتری ایجاد شود.

گفتنی است، نمایشگاه دستاوردهای دانش‌آموزان همزمان با هفته معرفی مشاغل در سالن بینش ناحیه 2 زنجان برپا شده است.

این نمایشگاه که به مدت یک هفته دایر است میزبان دانش‌آموزان زنجانی خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند در هفته مشاغل از ساعت 8:30 تا 13 از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

منبع: خبرگزاری فارس