فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

آغاز ثبت نام کلاس های آمادگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد در آذر ۹۸:

ثبت نام کلاس های آمادگی زبان انگلیسی دانشگاه آزاد در آذر ۹۸ آغاز شد .پیرو اعلام نتایج آزمون تعیین سطح آبان ماه ، ثبت نام کلاس های آمادگی زبان انگلیسی از روز سه شنبه ۱۹ آذر آغاز شد لذا پذیرفته شدگان می توانند از طریق سامانه azad.iauec.ac.ir/ept-courses  نسبت به ثبت نام اقدام نمایند .

متقاضیان ثبت نام در دوره های زبان انگلیسی به نکات ذیل دقت نمایند :

۱-داوطلبان با توجه به نمره کسب شده می توانند در یکی از سطوح سه گانه دوره های آموزشی زبان ثبت نام نمایند . بر این اساس داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها  تا ۳۹۰ شده لازم است در کلاس های سطح یک ثبت نام کنند .

داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها بین ۴۰۰ تا ۵۹۰ شده لازم است در کلاس های سطح دو ثبت نام کنند و داوطلبانی که نمره آزمون تعیین سطح آنها ۶۰۰ و یا بالاتر شده لازم است در کلاس های سطح سه ثبت نام کنند .

۲-برگزاری آزمون تعیین سطح ۲ نوبت در سال ( اردیبهشت و آبان ماه ) خواهد بود و مدت زمان اعتبار آن یک سال از زمان قبولی می باشد .

۳-حضور مستمر در کلاس ها الزامی بوده و غیبت بیش از ۳ جلسه از کلاس باعث محرومیت از آزمون پایان ترم می گردد .

۴-مدت زمان اعتبار آزمون پایان ترم از زمان قبولی هر سطح ۲ سال می باشد .

۵- نمره حد نصاب قبولی در هر سطح ۵۰ می باشد که در صورت کسب میانگین حداقل نمره ۵۰ از هر سه سطح ، نمره مذکور جایگزین نمره EPT  خواهد شد .

۶-آن دسته از داوطلبانی که در آزمون تعیین سطح فروردین و آبان ماه ۹۸ نمره کمتر از ۴۰ را کسب نموده اند و یا در آزمون های مذکور غایب بوده و یا شرکت ننموده اند مجاز به ثبت نام در کلاس های سطح یک می باشند .

۷- برگزاری کلاس‌ های هر سه سطح در هر ترم به مدت یک ماه و نیم و ۹ ساعت در هفته خواهد بود .

۸-شروع کلاس ها از روز دوشنبه مورخ ۲۵ آذر ماه می باشد و زمان برگزاری آزمون پایان ترم متعاقباً اعلام خواهد شد .

منبع: روابط عمومی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی