فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

آمارهای ارائه شده از سوی سازمان سنجش نشان می‌دهد که حجم مطالب کتاب‌های درسی در مقطع چهارم، نسبت به کتاب‌های سال‌های گذشته(دوم و سوم) افزایش صعودی دارد.

پرواز کنکوری‌ها؛ سازمان سنجش آموزش کشور آمارهایی ارائه کرده است که نشان می‌دهد، حجم مطالب درسی در سال چهارم دبیرستان،نسبت به سال دوم و سوم افزایش پیدا می‌کند.

به باور مشاوران کنکور، افزایش حجم مطالب درسی در سال آخر تحصیلی، زمان مورد نیاز برای مطالعه درس‌های کنکوری را به حدود دو برابر افزایش داده است. به همین دلیل مشاوران به جای مطالعه درس به درس و سپس مرور درس به درس تمامی مباحث، استفاده از ابزارهای کمک آموزشی (لوح فشرده) را توصیه کرده‌اند.

لوح‌های فشرده آموزشی و تکنیکی موسسه پرواز، با کاهش زمان مورد نیاز برای مطالعه دروس، به داوطلبان کمک می‌کنند تا علاوه بر صرفه‌جویی در زمان، مباحث مورد تاکید در کنکور را با دقت بیشتر و به صورت طبقه‌بندی شده بیاموزند.

این مجموعه‌های آموزشی، همانند کاتالیزور به دانش آموزان کمک می‌کنند تا مباحث بیشتری را در زمان کوتاه‌تری بیاموزند و در حافظه بلندمدت خود ذخیره کنند.

به عنوان مثال اگرچه برای مطالعه یک فصل از کتاب دین و زندگی ممکن است بیشتر از چهار ساعت زمان مورد نیاز باشد، اما در لوح‌های فشرده پرواز، همین مباحث به صورت طبقه‌بندی شده، همراه با تست‌های مفهومی مرتبط در حدود یک ساعت به داوطلبان ارائه شده است.

از سوی دیگر در دسترس بودن همیشگی این لوح های فشرده برای داوطلبان، این امکان را فراهم کرده است که داوطلبان با توجه به نیاز و توان فراگیری‌شان، مباحث مطرح شده در لوح های آموزشی را بارها و بارها مشاهده کنند تا به بالاترین سطح فراگیری رسیده و در پاسخ‌گویی به تست های مفهومی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به توانمندی برسند.

مجموعه آموزشی پرواز کنکوری ها با گرد‌هم آوردن برترین اساتید کنکور این فرصت را برای داوطلبان سراسر کشور فراهم آورده است تا با هر سطح از امکانات و توانمندی به برترین منابع دسترسی داشته باشند.