فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010
رئیس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه امیرکبیر گفت: صدور گواهی ممتازی در زمان پذیرش دانشجوی بدون آزمون در دانشگاه‌ها به اوج خود یعنی روزانه ۲۰ گواهی می رسد و درطول سال هفته ای ۱۰ گواهی صادر می شود.

طاهره سیدنا درگفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشجویان برای عضویت در هیات علمی، معرفی به بنیاد نخبگان و یا برای هر فعالیتی که نیاز به گواهی ممتازی دارند، به اداره استعدادهای درخشان دانشگاه امیرکبیر مراجعه می کنند تا برای آنها گواهینامه ممتازی صادر شود.

وی ادامه داد: صدور گواهی ممتازی در زمان پذیرش بدون آزمون در دانشگاه‌ها به اوج خود می رسد و روزانه حدود ۲۰ گواهی ممتازی صادر می شود ولی در زمان عادی در طول هفته ۱۰ گواهی ممتازی صادر می شود.

رئیس اداره استعدادهای درخشان دانشگاه امیرکبیر از جمله تسهیلات دانشجویان استعداد درخشان به تحصیل همزمان در دو رشته، اخذ ۲۰ واحد اضافی، پذیرش بدون آزمون دانشجویان ممتاز و برگزیدگان جشنواره‌ها و مسابقات معتبر بین المللی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اشاره کرد.

وی همچنین در ادامه از اختصاص کمک هزینه ای برای حمایت از پایان نامه‌های دانشجویان استعداد درخشان در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

منبع:خبرگزاری مهر