فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت‌امنای دانشگاه‌های آزاد استان‌های فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراکز دانشگاه آزاد در سراسر کشور باید خط درآمدزایی از طریق مراکز رشد و شرکت‌های تجاری را دنبال و اتکای خود به شهریه‌ها را کم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، حجت الاسلام عبدالرضا جمال‌زاده در نشست با اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد لامرد، اضافه کرد: اساتید و کارکنان دانشگاه برای خدمت در این دانشگاه باید شکرگزار خداوند باشند چرا که خدمت در حوزه علم از مهمترین خدمات است.

وی افزود: مبدأ توسعه و پیشرفت در هر منطقه دانشگاه و مراکز آموزش عالی است و دانشگاه آزاد با همین هدف تاسیس شده است.

این مقام مسئول گفت: هم‌اینک 70 هزار استاد در دانشگاه آزاد تدریس می‌کنند و یک میلیون 800 هزار دانشجو در کشور مشغول به تحصیل هستند و تاکنون 5 میلیون و 300 هزار نفر از دانشگاه آزاد فارغ‌التحصیل شده‌اند، اگر دانشگاه آزاد ایجاد نشده بود، این همه نیروی جوان و با استعداد یا از کشور خارج می‌شد یا استعداد آنان به هدر می‌رفت.

جمال‌زاده با تاکید بر لزوم ارتقا سطح کیفی دانشگاه آزاد لامرد، گفت: ما باید به‌دنبال رقابت با دانشگاه‌های بزرگ جهان باشیم.

وی تاکید کرد: آشنایی دانشجویان با مباحث عملی، تربیت متخصص، برنامه‌ریزی برای دانشجویان خوابگاهی در ابعاد مختلف فکری، فرهنگی و رفاهی، تعامل بیشتر و گسترده‌تر بین دانشجو و استاد و ارائه مطالب به‌روز و کیفی به دانشجویان از مهمترین مسائل است.

جمال‌زاده همچنین گفت: دانشجو در دانشگاه باید با علم، ایمان، سلامتی و بصیرت تربیت شود تا بتواند مسایل سیاسی و حوادث جامعه را بررسی و کالبدشکافی کند و این محقق نمی‌شود مگر با ترویج دین توسط اساتید.

منبع: خبرگزاری ایسنا