فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

پاسخ استاد امید فراهانی به پرسش یکی از بینندگان برنامه پرواز کنکوری ها

توجه به انتقادات، پیشنهادات و بررسی دقیق و کامل نظرات، همواره یکی از ارزش های اصلی موسسه پرواز کنکوری ها است. از این رو مجموعه پرواز، علاوه بر توجه به پیشنهادات شما عزیزان، پس از بررسی درخواست ها و انتقادات، خود را موظف میداند تا پاسخ شایسته شما عزیزان را به اطلاعتان برساند.
یکی از بینندگان محترم برنامه پرواز کنکوری ها، در کانال تلویزیونی پرواز در سایت آپارات، درباره بخشی از تدریس استاد فراهانی در برنامه تاریخ سی‌ام مرداد که از شبکه دو سیما پخش شده و در آپارات به اشتراک گذاشته شده بود، نظر داده و نوشته است: «کی گفته هیدر ساکن هست تو کتاب سال سوم گفته که بیشتر اوقات ساکنه اما حرکت هم دارههههههههههه تازه مجرا هم نیست دهانه کیسه هست»
استاد فراهانی، با ابراز خرسندی از دقت دانش‌آموزان و داوطلبان در پیگیری برنامه‌ پرواز کنکوری‌ها پاسخی را منتشر کردند، که در ادامه آمده است:
«خوشحالم كه بچه ها با اين دقت برنامه‌هارو نگاه میكنن و نظر خودشون رو میگن، مارو بيشتر به ادامه كار دل گرم ميكنه، چون مطمئن ميشيم بينندمون رو داريم و بيننده‌هاي پر توجهی هم داريم.
حالا بريم سراغ انتقادی كه تو آموزش داشته: كتاب سال چهارم بر كتاب سال سوم اولويت داره. مثلا اگر در كتاب سال دوم اندازه باكتري ١ ميكرون، سال سوم ٢ ميكرون و سال چهارم ٣ ميكرون در نظر گرفته شده باشه، صرف نظر از درست يا غلط بودن، كتاب سال چهارم رو قبول میكنيم.
با این حال اگر در توضيح شكل صحبتي شده باشه، ما توضيح شكل رو در اولويت قرار ميديم، حتي اگر در كتاب سال پايين‌تر باشه! مثلا توی همون مثال بالا، اگر توي شكل كتاب دوم نوشته باشه ١ ميكرون، ما همون رو قبول مي‌كنيم! اگر توي يك فصل و…. داستان ادامه داره!
اين‌ها تاكتيك‌هايی هست كه داوطلب‌ها باید بدونن و اتفاقا من همه این تاکتیک‌ها رو به شما آموزش میدم.
با توجه به توضیحات بالا، از اونجایی که ساكن بودن هيدر آخرين چيزی هست كه توی منابع درسی شما نوشته شده، پس ما اون رو در نظر مي‌گيريم. در مورد مجرا و دهانه، تا جايی كه من ميدونم توی كيسه تنان تفاوتي بين مجرا و دهانه نيست!
بازم اگر موردی پيش اومد، خوشحال میشم كه بهم بگيد.
ممنونم
امید فراهانی