فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ۹۶ برخلاف ۵ دوره قبلی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد با تغییرات عمده ای همراه بود که از مهم ترین تغییرات ایجاد شده می توان به تغییر در نحوه گزینش داوطلبان اشاره کرد . در دوره های قبلی هر داوطلب یک رشته محل را انتخاب می کرد و درصورتیکه ظرفیت آن از پیش تکمیل نشده بود در همان رشته محل پذیرفته می شد اما در ثبت نام دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۶ – ۹۷ داوطلبان باید حداکثر ۲۰ انتخاب از بین رشته محل های معرفی شده در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در فرم خود وارد می کردند و پس از پایان مهلت ثبت نام منتظر اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۶ – ۹۷ باشند . در حال حاضر نتایج بدون کنکور کاردانی پیوسته و نا پیوسته و کارشناسی پیوسته ( نظام تمام وقت و پاره وقت ) و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بهمن ۹۶ بر روی سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد قرار گرفته است .

زمان و نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۶ – ۹۷

با توجه به نزدیکی به روزهای پایانی بهمن و لزوم آغاز ثبت نام کلاس های نیمسال دوم ، نتایج بدون کنکور بهمن دانشگاه آزاد ۹۶ اواخر بهمن ماه اعلام خواهد شد . از آنجایی که ثبت نام مقطع کاردانی تا ۲۶ بهمن ادامه دارد زمان اعلام نتایج کاردانی ۳ اسفند ۹۶ است  . درمورد زمان اعلام نتایج مقطع کارشناسی می توان گفت که با اطلاعیه منتشر شده نتایج ۲۴ بهمن ۹۶ اعلام شده است . نا گفته نماند نحوه اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۶ – ۹۷ بصورت اینترنتی و از طریق سایت Azmoon.net خواهد بود .

نحوه مشاهده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۶ – ۹۷

بعد از اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۶ – ۹۷ و برای مشاهده نتیجه خود کافیست وارد سایت Azmoon.net شده و بر حسب اینکه موقع ثبت نام بدون کنکور نظام پاره وقت و یا تمام وقت انتخاب نموده اید روی لینک مربوطه کلیک کنید . در مرحله بعدی باید کد رهگیری  ثبت نام و شماره شناسنامه خود را وارد کرده و عدد درج شده در تصویر را نیز در کادر مربوطه وارد نمایید . در مرحله بعدی می توانید نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ۹۶ – ۹۷ را مشاهده کنید .