فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور آخرین مهلت شرکت داوطلبان گروه هنر کنکور سراسری ۹۴ در آزمون های عملی و پرداخت هزینه آن را اعلام کرد.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: بر اساس ضوابط اعلام شده داوطلبانی که در زمان ثبت نام در آزمون سراسری ۹۴ در بند ۴۵ تقاضانامه علاقمندی یک یا حداکثر دو مجموعه از از سه مجموعه رشته های تحصیلی گروه هنر (مجموعه ۱: نقاشی، ارتباط تصویری، كاردانی هنرهای تجسمی، طراحی پارچه و طراحی لباس، مجموعه ۲: طراحی صنعتی، مجموعه ۳:كتابت و نگارگری ۴:مجسمه سازی ۵:ادبیات نمایشی،بازیگری-كارگردانی، نمایش عروسكی، طراحی صحنه ۶:موسیقی ایرانی، موسیقی جهانی، موسیقی نظامی، آهنگ سازی ۷:عكاسی) را انتخاب کرده اند باید نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته های هنر در آزمون سراسری سال۱۳۹۴ بصورت متمركز و با شرایط خاص صورت می پذیرد، داوطلبان می توانند از طریق لینك كارت ورود به جلسه، قسمت ویرایش كارت یك و یا حداكثر دو مجموعه از مجموعه رشته های تحصیلی را انتخاب و با توجه به اعلام علاقمندی و تقاضا مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) بابت هزینه آزمون عملی به ازای هر یك از مجموعه ها به صورت اینترنتی به وسیله كارت های بانكی عضو شبكه شتاب، پرداخت کنند.

توکلی یادآور شد: افرادی که چند مجموعه را انتخاب کرده اند نیز باید به تعداد مجموعه ها هزینه آزمون عملی را پرداخت کنند. داوطلبان تا امشب ۲۷ خردادماه امکان ورود به لینک مربوطه و تکمیل شرایط آزمون عملی را دارند.

وی با اشاره به تسهیلات سازمان سنجش برای داوطلبانی که نسبت به درج علاقمندی اقدام کرده و تاکنون هزینه آزمون عملی را پرداخت نکرده اند، گفت: نظر به اینکه عدم پرداخت هزینه آزمون عملی موجب حذف افراد در رشته های مربوط خواهد شد به منظور فراهم آوردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که علاقمندی خود را در تقاضانامه ثبت نام اقدام کرده اند و نسبت به پرداخت هزینه مربوط اقدام نکرده اند مهلت پرداخت هزینه تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۳۱ خرداد ماه فرصت خواهند شد نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی گروه هنر اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین سازمان سنجش برای آن دسته از داوطلبانی که اعلام علاقمندی کرده اند و هنوز نسبت به پرداخت هزینه آزمون عملی گروه هنر کنکور اقدام نکرده اند نسبت به ارسال پیامک اقدام کرده است.

منبع:خبرگزاری مهر