فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو, حلاج در مراسم اختتامیه هفته گرامیداشت مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افزود: وضعیت مهندسی شیمی در کشور طی سال های گذشته رو بهبود است زیرا در گذشته به دلیل عدم شناخت کافی از این افراد آنها جایگاهی در صنعت نداشتندهر نوع صنعتی از طراحی، ساخت و ساز و بهره برداری به رشته مهندسی شیمی نیاز دارند.

معاون آموزشی دانشکده مهندسی شیمی با اشاره به تاسیس انجمن مهندسی شیمی گفت: با راه اندازی این انجمن جایگاه رشته مهندسی شیمی در صنعت از وضعیت مطلوب تری برخوردار و این رشته نسبت به گذشته شناخته تر شد.

حلاج به مشکل کمبود فضای فیزیکی دانشکده مهندسی شیمی اشاره کرد و افزود: قرار است ساختمان 10طبقه در جوار ساختمان فعلی دانشکده مهندسی شیمی ساخته شود و در زمین ساختمان فعلی این دانشکده  نیز ساختمان 8 طبقه ساخته می شود.درحال حاضر 600 دانشجو در دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه صنعتی امیرکبیر مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشکده مهندسی شیمی با اشاره به برگزاری هفته مهندسی شیمی به ابتکار دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: برگزاری این نوع مراسم ها روحیه نشاط را در میان دانشجویان ایجاد می کند و زمینه ای را فراهم می کند تا دانشجویان بتوانند با استادان و صنعتگران تعامل بیشتری داشته باشند.

لازم به ذکر است، هفته مهندسی شیمی برای نخستین بار از 2 خردادماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد و تا 6 خردادماه ادامه داشت که در مراسم اختتامیه این هفته از مهندس داوود عابدی آملی پدر صنعت شوینده کشور و مهندس شیمی برجسته سال 93 تقدیر شد.

منبع:خبرگزاری دانشجو