فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی شریف امروز در حمایت از مردم یمن با عنوان​ « یمن تنها نیست» در صحن مسجد این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه  خبرگزاری فارس ، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه صنعتی شریف امروز سه شنبه اول اردیبهشت 94در حمایت از مردم یمن با عنوان​ « یمن تنها نیست» در صحن مسجد این دانشگاه برگزار شد.

بنابراین گزارش تجمع کنندگان با دست نوشته‌هایی مانند « آل‌سعود ننگت باد ننگت باد»، «رژیم آل‌سعود، مطیع امر یهود» و با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» انزجار خود را نسبت به جنایت رژیم آل سعود و هم‌پیمانانش در منطقه اعلام کردند.

لازم به ذکر این تجمع کنندگان با قرائت بیانیه‌ای به کار خود پایان دادند.

دانشگاهیان معترض در بیانیه پایانی خود اعلام کردند: ما براساس وعده قطعی خداوند باور داریم که این اقدام تجاوزکارانه نتیجه‌ای جز روسیاهی و ذلت خاندان سعودی و عزت بیش از پیش ملت مقاوم یمن در بر نخواهد داشت. امروز در حالی شاهد اقدامات تفرقه افکنانه سعودی‌ها هستیم که امت اسلامی، خسته از جنگ‌های برادرکشی بیش از هر روز دیگر به اتحاد و هم دلی برای ایستادگی در برابر استکبار و  سگ هار آن در منطقه یعنی اسرائیل نیازمند است. رژیم سعودی پس از کشتار غیرمستقیم امت اسلامی در مناطق مختلف از قبیل عراق، سوریه و لبنان اینبار به طور مستقیم دست به کشتار مسلمین زده است، گویی به کلی فراموش کرده‌اند.

در ادامه آمده است: برخی صبر استراتژیک ارتش و ملت یمن را به ضعف در برابر ارتش اجاره‌ای سعودی تعبیر کرده‌اند ولی باید بدانند که ملت‌های مسلمان با در نظر گرفتن همه جوانب، از سقوط امت اسلامی به پرتگاه جنگ تمام عیار داخلی جلوگیری خواهند کرد و پاسخ متجاوزان را در وقت مناسب خواهند داد. چرا که  اگر از صدام بگذریم، اگر مسأله قدس را فراموش کنیم، اگر از جنایت‌های امریکا بگذریم از آل‌سعود نخواهیم گذشت.

دانشگاهیان در پایان این بیانیه تاکید کردند: انشاءالله اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل‌سعود برطرف خواهیم کرد و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد‌الحرام وارد خواهیم شد.

 

منبع: خبرگزاری فارس