فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه چشم‌انداز این دانشگاه، ارتقای سطح علمی و آموزشی و فرهنگی است، گفت: امسال هم برنامه‌های طولانی‌مدت برای دستیابی به چشم‌انداز دانشگاه را پیگیری می‌کنیم.

سیداحمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به برنامه‌های طولانی‌مدت دانشگاه امیرکبیر برای تحقق چشم‌انداز این دانشگاه گفت: دانشگاه امیرکبیر یک چشم انداز مشخص دارد که هر ساله برنامه‌ها بر اساس این چشم‌انداز پیگیری می‌شود و در سال 94 نیز برنامه‌ها در تمام زمینه‌ها برای تحقق چشم‌انداز دانشگاه اجرا می‌شود.

وی افزود: برای تحقق چشم‌انداز دانشگاه، برنامه‌های طولانی مدتی درنظر گرفته‌ایم که هر ساله با اجرای برنامه‌های کوتاه مدت برای تحقق اهداف طولانی‌مدت خود گام برمی‌داریم.

به گفته معتمدی، هدف اصلی و چشم‌انداز دانشگاه امیرکبیر، ارتقای سطح علمی و آموزشی و فرهنگی دانشگاه است که امسال هم برای این منظور برنامه‌ریزی داریم.

وی ادامه داد: پیش از این مطرح کرده بودم که بنا داریم نشاط و شادابی را به دانشگاه برگردانیم بنابراین در سال 94 برای این هدف نیز برنامه‌ داریم.

 

منبع: خبرگزاری فارس