فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

مدیرکل دانش‌آموختگان دانشگاه علمی کاربردی گفت: تربیت دانش‌آموخته‌ی کارآفرین هدفی است که رسالت این دانشگاه را سنگین‌تر کرده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان ایلام، «اشرفی» در مراسم تجلیل از مدرسان دانشگاه جامع علمی کاربردی ایلام، اظهار کرد: کسب رتبه اول کشوری پذیرش دانشجو به نسبت جمعیت استان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام نشانه استقبال از رشته‌های آموزشی این مراکز است.

وی با بیان اینکه آموزش‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی بر پایه مهارت آموزی و به منظور تربیت افراد ماهر و کارآفرین است و همین امر نیز رسالت مدرسان این دانشگاه را سنگین‌تر می‌کند، ادامه داد: استان ایلام 26.2 درصد از جمعیت دانشجویان این دانشگاه در کل کشور را به خود اختصاص داده که نشانه‌ استقبال از رشته‌های این دانشگاه است.

بر اساس این گزارش« همایون مرادنژادی» رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان ایلام با بیان اینکه جهت ارتقای سطح دانش و مهارت در تدریس مدرسان، پیش از این دو دوره تربیت مدرس با حضور اساتید مجرب دانشگاهی برگزار شده است، ادامه داد: رشته‌های مهارتی دانشگاه و کاربردی بودن این رشته‌ها ایجاب می‌کند که مدرسان، علم و مهارت خود را به روز کنند و از جدیدترین روش‌های تدریس استفاده کنند.

دکتر «حشمت‌اله عسکری»، معاون استاندار نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: نیاز به تربیت نیروی ماهر و افرادی که ایجاد اشتغال کنند امری بسیار ضروری است بدین صورت آموزش‌های دانشگاه جامع علمی کاربردی در این راستا حائز اهمیت است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری ایلام با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 500 مدرس فعال در مراکز آموزش علمی کاربردی استان مشغول به تدریس هستند، اظهار کرد: رسالت اصلی مهارت آموزی و توجه به کسب تخصص و مهارت دانشجویان بر عهده این مدرسان است.

منبع:خبرگزاری ایسنا