فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان احتمالا از نیمه اول بهمن می باشد .

هر ساله سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برای شناسایی دانش آموزان با استعداد و توانا در دو پایه تیزهوشان ششم به هفتم و تیزهوشان نهم به دهم آزمون جامعی بصورت هماهنگ برگزار می کند . آزمون تیزهوشان از آنجایی که هر سال فقط یک بار و تنها برای ورودی پایه هفتم و پایه دهم برگزار می شود نزد خانواده ها حائز اهمیت است . با توجه به تغییرات انجام شده امسال ثبت نام آزمون نمونه دولتی و ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت هماهنگ انجام می شود همچنین آزمون تیزهوشان و آزمون نمونه دولتی نیز به صورت هماهنگ کشوری و در یک روز برگزار می شود .

چگونگی و زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان

ثبت نام آزمون تیزهوشان ۹۷ – ۹۸ از روز سه شنبه ۱۳۹۷/۰۱/۲۸ آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۱۳۹۷/۰۲/۰۵ انجام می شود و دانش آموزان پایه ششم ابتدایی و نهم می توانند در بازه زمانی اعلام شده به سایت ثبت نام تیزهوشان Azmoon.medu.ir مراجعه کنند و اطلاعات دانش آموزی خود را وارد کنند تا ثبت نام خود را برای شرکت در آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی و آزمون تیزهوشان نهم به دهم را ثبت کنند لازم به ذکر است داوطلبان همزمان با ثبت نام می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام تیزهوشان اقدام نمایند .  با توجه به تغییرات گسترده ای در نحوه برگزاری آزمون های تیزهوشان و نمونه دولتی درحال انجام است ، احتمالا امسال ثبت نامی برای آزمون ششم به هفتم نداشته باشیم و آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان نهم به دهم نیز ادغام شده است .

 

شرایط لازم برای ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷ – ۹۸

از مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۹۷ – ۹۸ کسب نمره خیلی خوب در تمامی دروس و یا کسب نمره خوب در حداکثر یک درس و خیلی خوب در سایر دروس در پایان پایه تحصیلی پنجم ابتدایی می باشد . همچنین از مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون تیزهوشان نهم ۹۷ – ۹۸ این است که معدل سالانه دانش آموز می بایست در پایه هشتم ۱۹ و بالای ۱۹ باشد . در شرایط دیگر ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷ – ۹۸ داشتن تابعیت ایرانی دانش آموزان می باشد ولی دانش آموزان غیر ایرانی هم می توانند با شرایط خاص در آزمون ثبت نام و شرکت کنند .

مطالعه دقیق دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان برای کلیه داوطلبان الزامی می باشد .

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان ۹۷ – ۹۸ چه زمانی اعلام می شود؟

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان ۹۷ – ۹۸ ، روز جمعه ۱۳۹۷/۰۳/۱۱ راس ساعت ۹ صبح خواهد بود و داوطلبان ۵ روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان با مراجعه به سایت Azmoon.medu.ir ، می بایست اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان ۹۷ – ۹۸ کنند . حدودا ۵ الی ۶ هفته بعد از برگزاری آزمون زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ۹۷ – ۹۸ می باشد و داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت اعلام نتایج تیزهوشان از نتیجه آزمون اطلاع پیدا کنند . داوطلبانی که به نتایج آزمون تیزهوشان خود اعتراض دارند می توانند در فرصتی که بعد از اعلام نتایج تیزهوشان به در اختیار داوطلبان قرار می گیرد ، با اعلام اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان ، مجددا نتیجه آزمونشان مورد بررسی قرار گیرد . لازم به ذکر است همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان برای کلیه داوطلبان الزامیست .