فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

دانشگاه غیرانتفاعی پذیرش بصورت بدون آزمون و با آزمون دارد .

دانشگاه غیرانتفاعی هرساله به دو روش با آزمون و بدون آزمون که در روش با آزمون بوسیله کنکور سراسری ۹۷ و بدون آزمون نیز از طریق سوابق تحصیلی متقاضیان ، دانشجو پذیرش می کند . به دلیل آنکه از جمله دانشگاه های تحت نظارت وزارت علوم می باشد که از کیفیت آموزشی خوبی نیز برخوردار است ، متقاضیان زیادی جذب ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی می شوند . علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۷ می توانند در دو مرحله مهر و بهمن ماه و برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی ، اقدام به ثبت نام در این دانشگاه نمایند .

شرایط ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی همانطور که گفته شد بصورت بدون آزمون و با آزمون در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته ، دانشجو پذیرش می کند . پذیرش دانشجو در کدرشته های با آزمون این دانشگاه بر اساس کنکور سراسری و کسب نمره لازم برای قبولی بوده و لازم است متقاضیان این کدرشته ها در کنکور سراسری شرکت کرده و در جلسه آزمون حضور یابند و برای آنها کارنامه اولیه صادر شود تا مجاز به انتخاب این کدرشته ها در انتخاب رشته گردد . اما متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۹۷ می توانند از میان لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری کدرشته مورد علاقه خود را انتخاب نمایند . بنابراین متقاضیان ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی و موسسات آموزش عالی می بایست دارای یکی از مدارک پیش دانشگاهی و یا کاردانی ( فوق دیپلم ) و یا دیپلم ۴ ساله نظام قدیم باشند . لازم به ذکر است داوطلبانی که مدرک دیپلم فنی حرفه ای دارند تنها می توانند متقاضی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی در مقطع کاردانی باشند . همچنین میزان تاثیر سوابق تحصیلی داوطلبانی که عنوان مدرک دیپلم شان با گروه آزمایشی که رشته انتخابی شان در آن قرار دارد متفاوت باشد ، دستخوش تغییراتی خواهد شد که در دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۷ درج شده است . اگر با مطالعه لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی موفق به یافتن رشته مورد علاقه خود نشده اید می توانیم ثبت نام دانشگاه آزاد ، ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و یا ثبت نام دانشگاه پیام نور را به شما پیشنهاد دهیم .

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی

متقاضیانی که علاقه مند به انتخاب کد رشته های با آزمون دانشگاه غیرانتفاعی و همچنین ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی مهرماه هستند با داشتن شرایط گفته شده در بخش قبلی می توانند در زمان انتخاب رشته کنکور سراسری که معمولا در مرداد ماه برگزار می شود ، با انتخاب حداکثر ۱۵۰ کد رشته از میان لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی ارائه شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری ، متقاضی ثبت نام در این کد رشته ها از طریق سایت سنجش شوند . متقاضیان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی برای ورودی بهمن ماه ( نیمسال دوم ) نیز می توانند در آبان ماه در تکمیل ظرفیت غیرانتفاعی شرکت کرده و با انتخاب یک کد رشته از لیست رشته های ارائه شده که از طریق سایت موسسه آموزش عالی غیردولتی – غیرانتفاعی مورد نظر قابل مشاهده است ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند . لازم به ذکر است متقاضیان می بایست پس از انتخاب کد رشته مورد علاقه خود بصورت حضوری برای تکمیل مراحل ثبت نام خود به واحد دانشگاهی مراجعه نمایند .

مزایای تحصیل در دانشگاه غیرانتفاعی

دانشگاه غیرانتفاعی از جمله دانشگاه هایی هستند که با اخذ مجوز از وزارت علوم و با هدف فعال سازی بخش خصوصی در زمینه آموزش عالی و افزایش ظرفیت آموزش عالی شروع به کار کرده است . این دانشگاه با برخورداری از سطح و کیفیت آموزشی مناسب در مقایسه با سایر دانشگاه ها متقاضیان زیادی را جذب ثبت نام دانشگاه غیرانتفاعی کرده است . این دانشگاه در مقاطع کاردانی ( پیوسته و ناپیوسته ) و کارشناسی ( پیوسته و ناپیوسته ) بصورت با آزمون و بدون آزمون دانشجو پذیرش می کند . کیفیت دانشگاه غیرانتفاعی در سال های اخیر با بررسی بازرسان وزارت علوم سطح بندی شده است و ۵ سطح آموزشی برای دانشگاه های غیرانتفاعی تعریف شده است که سطح یک از کیفیت آموزشی بالاتری نسبت به سایر سطوح برخوردار است . مدرک دانشگاه غیرانتفاعی نیز از نظر ارزش و اعتبار مانند سایر دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم می باشد و فارغ التحصیلان این دانشگاه با ارائه این مدرک می توانند در همه دانشگاه های ایران مشغول به تحصیل شوند .