فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

رئیس دانشگاه آزاد شاهرود از ادامه روند بررسی و تصویب رشته های این دانشگاه در وزارت علوم خبر داد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با دارا بودن 17 رشته دکترای تخصصی و 52 رشته کارشناسی ارشد دارای بالاترین تعداد رشته ها در بین واحدهای دانشگاهی استان سمنان است .

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه سمنان، دکتر احمد دزیانیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: بارها و بارها بازرسان مختلفی از وزارت علوم و نیز سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از امکانات و توانمندی های این دانشگاه بازدید کرده اند و همواره بر توان علمی و پژوهشی این دانشگاه صحه گذاشته اند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تصریح کرد: روند بررسی و تصویب کلیه رشته های جدید دکتری و کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در وزارت علوم ، تحقیات و فناوری ادامه دارد و ان‌شاءالله تا پایان سال با توجه به مهلتی که از سوی وزارت علوم داده شده این امر محقق خواهد گشت .

وی افزود: ثبت نام داوطلبان در رشته های مختلف این دانشگاه در مقاطع تحصیلات تکمیلی برای حضور در کلاس برای مهرماه سال جاری انجام شده و تمامی رشته های این واحد دانشگاهی در دفترچه ثبت نام مذکور موجود بوده است و بنابراین هیچ نگرانی برای داوطلبان از این بابت وجود ندارد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خاطرنشان کرد: همانطور که دکتر غریبی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی هم اعلام کرده اند مدیران و کارشناسان وزارت علوم در نتیجه یک سری بازدیدهای متعدد از واحد های دانشگاهی سراسر کشور به خوبی از دستاوردهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه آگاه شده‌اند و اعلام خبر رشته‌های مصوب دانشگاه آزاد اسلامی توسط وزارت علوم بیشتر در جهت تقویت این حرکت است.

دزیانیان گفت: معاون آموزشی وزارت علوم نیز چندی پیش اعلام کرد اقدامات لازم برای تصویب رشته‌های باقیمانده انجام شده است .

منبع:خبرگزاری ایسنا