فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

معاون هماهنگی دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان در بازدید از مرکز نیکشهر بر فعالیت بیشتر شورای راهبردی اقتصاد دانش بنیان در استان تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی و فعالیت شوراهای راهبردی در دانشگاه آزاد اسلامی نتیجه مثبت برای دانشگاه به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه سیستان و بلوچستان، امین‌رضا کمالیان با اشاره به تکمیل تجهیزات و سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف عنوان کرد: امیدوارم با تجهیز امکانات آموزشی، پژوهشی و رفاهی برای کارکنان و دانشجویان شرایط مطلوبی برای انجام طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی کاربردی مهیا شود.

کمالیان با اشاره به همفکری همکاران در حوزه‌های مختلف افزود: برای رسیدن به اهداف مقدس نظام آموزش عالی باید دوراندیش و با برنامه باشیم، مهمترین راه رسیدن به تعالی و توسعه داشتن برنامه‌های بلندمدت و بسترسازی برای انجام فعالیت‌های کاربردی است.

این مسئول با بیان اینکه دانشگاه باید سازنده‌ مسیر پیشرفت و ارتقاء جامعه باشد، تاکید کرد: شما مسئولان دانشگاهی باید نگاه ویژه‌ای به توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی استان داشته باشید باید فرصت‌ها را شناسایی کرده و از این فرصت‌ها استفاده بهینه را داشته‌باشید.

وی تاسیس رشته‌های مورد نیاز منطقه را امری ضروری در راستای ارتقاء سطح علمی استان برشمرد و عنوان کرد: موفقیت در تاسیس رشته‌های مورد نیاز استان در مقاطع تحصیلات تکمیلی واحدهای جامع و بزرگ و مقطع کارشناسی در واحدهای کوچک و مراکز و همچنین جذب هیات علمی، از جمله گام‌های مؤثر دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا