رشته مدیریت اجرایی
| مجموعه مدیریت اجرایی | |||||||
| زبان عمومي و تخصصي | سراسری | ||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 85 | 86 | 87 | 88 | مجموع 4 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | زمان ها | 4 | 2 | 1 | 1 | 8 | 7% |
| 2 | الگوهای فعل | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2% |
| 3 | شبه جمله اسمی | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2% |
| 4 | شکل کلمه | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
| 5 | وارونگی و ساختار موازی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 6 | اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 7 | مطابقت فاعل با فعل | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 8 | کلمات ربطی | 0 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3% |
| 9 | حروف اضافه | 2 | 2 | 1 | 2 | 7 | 6% |
| 10 | واژگان – فعل | 3 | 4 | 2 | 4 | 13 | 11% |
| 11 | واژگان – صفت | 3 | 1 | 1 | 1 | 6 | 5% |
| 12 | واژگان – اسم | 1 | 4 | 4 | 4 | 13 | 11% |
| 13 | واژگان – قید + افعال دو کلمه ای | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2% |
| 14 | درک مطلب (زبان تخصصی) | 15 | 15 | 15 | 15 | 60 | 50% |
| جمع | 30 | 30 | 30 | 30 | 120 | 100% | |
| گرايش:MBA رياضي عمومي 1 و 2 | سراسری | ||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 85 | 86 | 87 | 88 | مجموع 4 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | تابع و بحث های اولیه مربوط به آن | 3 | 2 | 1 | 3 | 9 | 8% |
| 2 | حد و پيوستگي در توابع تك متغيره | 3 | 2 | 4 | 2 | 11 | 9% |
| 3 | مشتق و كاربردهاي آن در توابع تك متغيره | 6 | 5 | 5 | 9 | 25 | 21% |
| 4 | انتگرال و كاربردهاي آن | 3 | 4 | 2 | 3 | 12 | 10% |
| 5 | انتگرال ناسره | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 2% |
| 6 | دنباله و سري | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
| 7 | توابع چند متغيره | 3 | 3 | 5 | 2 | 13 | 11% |
| 8 | عملگر نابلا | 2 | 2 | 1 | 2 | 7 | 6% |
| 9 | ميدانهاي برداري (انحنا، تاب و …) | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
| 10 | انتگرال دوگانه و کاربرد های آن | 1 | 3 | 3 | 0 | 7 | 6% |
| 11 | انتگرال سه گانه و کاربرد های آن | 2 | 2 | 2 | 0 | 6 | 5% |
| 12 | انتگرال های منحنی الخط 1و 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 5 | 4% |
| 13 | انتگرال های منحنی السطح نوع 1و 2 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
| 14 | اعداد مختلط | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
| 15 | هندسه تحلیلی(بردارها و معادلات صفحه و خط در فضاو…) | 0 | 1 | 0 | 4 | 5 | 4% |
| 16 | ماتریس و دستگاه | 1 | 2 | 1 | 1 | 5 | 4% |
| 17 | بسط دو جمله ای | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| جمع | 30 | 30 | 30 | 30 | 120 | 100% | |
| گرايش: مدیریت اجرایی زبان فارسی | سراسری | ||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 85 | 86 | 87 | 88 | مجموع 4 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | درك مطلب | 14 | 21 | 10 | 10 | 55 | 55% |
| 2 | معني لغت | 4 | 1 | 3 | 3 | 11 | 11% |
| 3 | غلط املايي | 0 | 1 | 3 | 2 | 6 | 6% |
| 4 | آرايههاي ادبي | 2 | 0 | 3 | 3 | 8 | 8% |
| 5 | تاريخ ادبيات و سبک های ادبی | 0 | 1 | 3 | 3 | 7 | 7% |
| 6 | نگارش | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
| 7 | دستور زبان | 5 | 1 | 3 | 3 | 12 | 12% |
| جمع | 25 | 25 | 25 | 25 | 100 | 100% | |
| گرايش: مدیریت اجرایی نظریه های عمومی مدیریت | سراسری | ||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 85 | 86 | 87 | 88 | مجموع 4 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | تئوري، مفاهيم، كليات | 8 | 7 | 7 | 8 | 30 | 25% |
| 2 | نظريه پردازان كلاسيك | 0 | 2 | 0 | 1 | 3 | 3% |
| 3 | برنامهريزي | 2 | 2 | 2 | 2 | 8 | 7% |
| 4 | سازماندهي و طراحي ساختار | 2 | 3 | 3 | 4 | 12 | 10% |
| 5 | هماهنگي | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2% |
| 6 | كنترل و نظارت | 0 | 2 | 1 | 3 | 6 | 5% |
| 7 | تصميمگيري و حل مسأله و فناوری اطلاعات | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
| 8 | مكتب نئوكلاسيك و سيستمي | 1 | 1 | 3 | 0 | 5 | 4% |
| 9 | نظريه اقتضا | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 10 | استعاره های هفت گانه،چرخه عمر سازمان ها | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 11 | خلاقيت، نوآوري و كارآفريني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 12 | مديريت كيفيت | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 13 | مديريت تغيير | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 14 | مديريت دانش | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 15 | مديريت بحران و عدالت سازماني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 16 | كليات رفتار سازماني | 2 | 1 | 1 | 2 | 6 | 5% |
| 17 | تفاوتهاي فردي و شخصيت | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 18 | انگيزش و رفتار | 2 | 2 | 0 | 2 | 6 | 5% |
| 19 | احساسات و ادراك | 1 | 2 | 1 | 0 | 4 | 3% |
| 20 | ارزشها، باورها و نگرش | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3% |
| 21 | تجزیه و تحلیل مراوده ای | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 22 | علم كنترل و ارتباطات | 1 | 1 | 0 | 3 | 5 | 4% |
| 23 | شنود موثر | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 24 | هدايت و رهبري | 2 | 1 | 2 | 1 | 6 | 5% |
| 25 | قدرت و سياست | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 26 | مديريت استرس | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 27 | تيم و گروه و فرهنگ سازماني | 2 | 0 | 3 | 0 | 5 | 4% |
| 28 | تضاد، تعارض و مذاكره | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2% |
| 29 | رفتارهاي سياسي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 30 | انضباط | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 31 | مفاهيم و كليات | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3% |
| 32 | تجزيه و تحليل، طراحي و طبقهبندي | 1 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3% |
| 33 | برنامهريزي مسير پيشرفت شغلي | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 34 | فرآيند كارمنديابي | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
| 35 | فرآيند اجتماعي سازي (جامعهپذيري) و بهسازي شغل | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 36 | فرآيند آموزش كاركنان | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 37 | فرآيند ارزيابي عملكرد كاركنان و مشاغل | 1 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3% |
| 38 | نظريههاي حقوق و دستمزد | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
| جمع | 30 | 30 | 30 | 30 | 120 | 100% | |
| گرايش: مدیریت اجرایی وMBA استعداد و آمادگی تحصیلی | سراسری | ||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 85 | 86 | 87 | 88 | مجموع 4 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | تشكيل معادله | 3 | 4 | 3 | 2 | 12 | 8% |
| 2 | نظريه اعداد | 2 | 5 | 2 | 2 | 11 | 7% |
| 3 | حركت(سرعت ،مسافت) | 1 | 0 | 1 | 2 | 4 | 3% |
| 4 | جبر(اتحادها،تصاعد،توان،رادیکال،لگاریتم) | 2 | 1 | 4 | 2 | 9 | 6% |
| 5 | مسائل مربوط به ساعت | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 1% |
| 6 | مسايل كار(حركت و عملكرد) | 0 | 1 | 2 | 1 | 4 | 3% |
| 7 | آناليز تركيبي و احتمال | 0 | 2 | 3 | 0 | 5 | 3% |
| 8 | هندسه | 3 | 5 | 2 | 6 | 16 | 10% |
| 9 | نامساوي ها | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
| 10 | نسبت و تناسب،درصد،تقسيم به سهم | 3 | 1 | 2 | 3 | 9 | 6% |
| 11 | مسايل اقتصادي (نقطه سر به سر) | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 2% |
| 12 | استدلال منطقي | 8 | 10 | 10 | 10 | 38 | 24% |
| 13 | درك مطلب | 4 | 5 | 5 | 5 | 19 | 12% |
| 14 | تصحيح جملات | 12 | 5 | 5 | 5 | 27 | 17% |
| جمع | 40 | 40 | 40 | 40 | 160 | 100% | |

