فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

ریاضی پایه نهم و پایه دهم تولید شد

گروه آموزشی پرواز برای اولین بار در ایران آموزش تکنیکی و منحصر به فرد درس ریاضی پایه نهم و پایه دهم را که از چند ماه پیش درحال تولید از جناب آقای امید سلمانی بود ، در اوایل خرداد ۱۳۹۶ این محصول را در تمام کشور عرضه خواهد کرد.با توجه به این که این کتاب درسی جدیدا در مدارس تدریس میشود به جرات می توان گفت این آموزش منبع مناسبی برای تمام دانش آموزان این مقطع و حتی معلمانی که در این درس طرح برنامه ندارند بسیار مناسب است.

در این فیلم آموزشی سعی شده است تمام مباحث به صورت مفهومی به دانش آموزان تدریس شود تا در مقاطع تحصیلی بالاتر مشکلی در درس ریاضیات نداشته باشند و با پایه قوی ریاضیات ، ادامه تحصیل بدهند.

شما عزیزان می توانید با خرید این محصول که در مرحله پیش فروش است از ۲۵ درصد تخفیف بهره مند شوید و در زمان ارسال در الویت قرار بگیرید.بدیهی است به محض تولید اولین محصول تخفیف های لحاظ شده برداشته میشود پس این فرصت را از دست ندهید.

همچنین می توانید با کلیک بر روی عکس هر محصول در پایین ، توضیحات کامل آموزش به همراه بخشی از نمونه تدریس آقای امید سلمانی در این آموزش را مشاهده نمایید و در صورتی که قصد تهیه  آن را دارید ، به صورت اینترنتی از طریق همان صفحه سفارشتان را ثبت نمایید.

ریاضی پایه نهم و پایه دهم