فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

مهلت دریافت کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه پیام‌نور (نوبت پانزدهم) تا رو پنج شنبه 3 اردیبهشت خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس،کارت شرکت در آزمون دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد سال 94 دانشگاه پیام نور (نوبت پانزدهم) و برگ راهنمای آزمون مذکور از ساعت 11 روز سه‌شنبه اول اردیبهشت 94 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته است.

تمامی ثبت‌نام کنندگان در این آزمون ضرورت دارد با مطالعه اطلاعیه سازمان سنجش درباره تاریخ و نحوه دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و آگاهی از شهرستان محل برگزاری آزمون که هم‌اکنون بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و در نشریه پیک سنجش روزهای 24 و 31 فروردین نیز منتشر شده حداکثر تا فردا پنج‌شنبه 3 اردیبهشت 94 به سایت سازمان مراجعه و با رعایت دستورالعمل‌های مربوط نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنما اقدام کنند.

تا ساعت 8 صبح امروز 2 اردیبهشت 94 از تعداد 80 هزار و 509 داوطلب ثبت‌نام‌کننده تعداد 28 هزار داوطلب نسبت به دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام کرده‌اند.

این آزمون در صبح روز جمعه 4 اردیبهشت 94 در 101 شهرستان کشور و حوزه‌های مربوط برگزار می‌شود. برگه حضور در جلسه آزمون به همراه پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.

سوالات دروس امتحانی هر یک از رشته‌های امتحانی به صورت تستی چهارگزینه‌ای است، در این آزمون برای پاسخ‌های غلط نمره منفی منظور نخواهد شد و اگر به سوالی بیش از یک پاسخ داده شود همه پاسخ‌های آن سوال غلط محسوب شده و به آن سوال نمره یا امتیازی تعلق نخواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری فارس