فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

دکتر نادر نعمت اللهی معاون آموزشی دانشگاه علامه در مراسم هفته آموزش رسیدن به جایگاه برتر کشور را هدف اصلی سیاستگذاری ها و برنامه ریزی های کلان دانشگاه اعلام کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، مراسم بزرگداشت هفته آموزش به منظور تقدیر و تجلیل از کارکنان حوزه معاونت آموزشی و دانشجویان رتبه برتر مقاطع مختلف تحصیلی سال جاری در محل سالن اجتماعات دانشکده حقوق و علوم سیاسی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر نادر نعمت اللهی معاون آموزشی دانشگاه علامه در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش و خدمات مسئولان و کارکنان معانت آموزشی دانشگاه به تشریح وضعیت آموزشی دانشگاه و اقدامات به عمل آمده در طی 2 سال گذشته پرداخته و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش و همکاری همه بخش ها، مسئولان، استادان و کارکنان شریف موفق شدیم بعد از سال ها رتبه دانشگاه را از رتبه 57 به جایگاه 14 برسانیم که این جهش دستاورد بسیار خوبی بوده است .

دکتر نعمت اللهی در ادامه سخنانش با اشاره به شاخص ها و معیارهای سنجش دانشگاه ها و رتبه بندی از سوی نظام آموزش عالی کشور افزود: از سرگیری پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی، کاهش ظرفیت در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، کاهش ظرفیت پذیرش دوره های تحصیلات تکمیلی در زمینه دوره های آموزش محور، جذب اعضای هیات علمی جدید و برقراری تناسب بین نسبت استاد به دانشجو، ارتقای اعضای هیات علمی و نیز افزایش درآمدهای اختصاصی از طریق پردیس شماره 2 دانشگاه از جمله مصادیق تاثیرگذار در ارتقای وضعیت دانشگاه در رتبه بندی های جدید بوده است.

معاون آموزشی دانشگاه در خاتمه سخنانش با تقدیر از همکاری و تلاش بخش های مختلف دانشگاه در به ثمر رسیدن این موفقیت خاطر نشان کرد: امیدواریم با تدابیر و جهت دهی رییس محترم دانشگاه و همکاری و تعامل روزافزون همه بخش ها بتوانیم در آینده نزدیک در جایگاه 10 دانشگاه برتر کشور و جایگاهی در شان دانشگاه تخصصی علوم انسانی کشور دست یابیم.

همچنین در این مراسم دکتر عباس پور معاون اداری و مالی دانشگاه در سخنانی ضمن تقدیر از کارکنان حوزه معاونت آموزشی دانشگاه به اهمیت کار در این حوزه اشاره و اظهار داشت: در اولویت بندی وظایف و فعالیت های دانشگاه، هیچ کاری مهم تر از پیشبرد اهداف آموزشی و یادگیری نیست و بر این اساس حوزه آموزشی پیش قراول اهداف و برنامه های دانشگاه است. وی با اشاره بر جهت گیری و اقدامات به عمل آمده از سوی

معاونت اداری و مالی تاکید کرد: در طی دوره ی مدیریتی جدید در دانشگاه، ضمن توجه به تقویت روحیه نشاط، امید و محبت تلاش شده است تا با نگاه نظام مند و تفکر سازمان یافته و با توجه به پتانسیل های موجود در بخش های مختلف دانشگاه به سامان دهی وضعیت گذشته بپردازیم و خوشبختانه در این زمینه پیشرفت های قابل ملاحظه ای را بدست آوردیم.

دکتر عباس پور در پایان سخنانش با اظهار امیدواری به ادامه این روند با همکاری و تلاش همه بخش های دانشگاه تصریح کرد: امیدواریم به دنبال اهتمام و اراده ای که در طی این مدت شکل گرفته، به حرکت ادامه داده و در آینده نزدیک شاهد تبدیل دانشگاه علامه طباطبائی به قطب آموزشی در همه رشته های علوم انسانی و علوم اجتماعی کشور و نیز شاهد حضور بهترین استعدادهای تحصیلی در آن باشیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علامه، در خاتمه این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدیه از دانشجویان برگزیده المپیاد علمی دانشجویی کشور و برگزیدگان برتر آزمون دوره های کارشناسی ارشد و دکتری آزمون سراسری دانشگاه در سال تحصیلی 94-93 تجلیل به عمل آمد.

منبع:خبرگزاری ایسنا