مجموعه علوم تربیتی 2
علوم تربيتي 2 |
|||||
زبان عمومي و تخصصي | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | زمان ها | 0 | 1 | 1 | 2% |
2 | الگوهای فعل | 1 | 2 | 3 | 5% |
3 | شبه جمله اسمی | 1 | 2 | 3 | 5% |
4 | اسامی قابل شمارش و غیر قابل شمارش | 0 | 0 | 0 | 0% |
5 | شکل کلمه | 0 | 0 | 0 | 0% |
6 | مطابقت فاعل با فعل | 0 | 0 | 0 | 0% |
7 | کلمات ربطی | 1 | 0 | 1 | 2% |
8 | حروف اضافه | 2 | 0 | 2 | 3% |
9 | وارونگی و ساختار موازی | 0 | 0 | 0 | 0% |
10 | واژگان – فعل | 2 | 5 | 7 | 12% |
11 | واژگان – صفت | 3 | 2 | 5 | 8% |
12 | واژگان – اسم | 4 | 2 | 6 | 10% |
13 | واژگان – قید + افعال دو کلمه ای | 1 | 1 | 2 | 3% |
14 | زبان تخصصی(درک مطلب ) | 15 | 15 | 30 | 50% |
جمع | 30 | 30 | 60 | 100% | |
روانشناسي عمومي | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | ماهیت روانشناسی | 6 | 1 | 7 | 14% |
2 | مبانی عصبی – زیستی رفتار | 2 | 3 | 5 | 10% |
3 | رشد روانی | 2 | 1 | 3 | 6% |
4 | رشد اخلاقي | 0 | 1 | 1 | 2% |
5 | احساس | 2 | 3 | 5 | 10% |
6 | ادراك | 2 | 2 | 4 | 8% |
7 | هشياري | 1 | 0 | 1 | 2% |
8 | سائقها و انگیزههاي اساسی | 0 | 1 | 1 | 2% |
9 | يادگيري | 3 | 3 | 6 | 12% |
10 | هيجان | 0 | 0 | 0 | 0% |
11 | زبان و انديشه | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | تعارض و فشار رواني | 0 | 2 | 2 | 4% |
13 | شناخت و حافظه | 2 | 4 | 6 | 12% |
14 | رفتار اجتماعي فرد | 0 | 2 | 2 | 4% |
15 | ارزيابي شخصيت | 2 | 0 | 2 | 4% |
16 | توانایی ذهنی | 0 | 0 | 0 | 0% |
17 | روانشناسی نابهنجاری | 1 | 1 | 2 | 4% |
18 | روشهاي درماني | 2 | 1 | 3 | 6% |
19 | نفوذ اجتماعی | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
مبانی مشاوره و راهنمایی | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | تعاريف، تاريخچه و ضرورت راهنمائي و مشاوره | 3 | 0 | 3 | 6% |
2 | هدف ها و اصول مشاوره | 3 | 0 | 3 | 6% |
3 | الگوهاي راهنمائي | 3 | 1 | 4 | 8% |
4 | مسئوليت هاي كاركنان برنامه راهنمائي و مشاوره | 2 | 1 | 3 | 6% |
5 | فعاليت هاي جاري و سنتي مشاور | 0 | 0 | 0 | 0% |
6 | فنون راهنمائي و مشاوره | 5 | 6 | 11 | 22% |
7 | نظريه هاي مشاوره | 0 | 3 | 3 | 6% |
8 | مشاوره ي فردي | 3 | 6 | 9 | 18% |
9 | فنون مشاوره گروهي | 2 | 3 | 5 | 10% |
10 | خانواده و زناشوئي درماني | 0 | 0 | 0 | 0% |
11 | فنون و تصريح ارزش ها | 1 | 0 | 1 | 2% |
12 | كاربرد آزمون ها در مشاوره | 0 | 0 | 0 | 0% |
13 | راهنمائي و مشاوره شغلي و حرفه اي | 0 | 0 | 0 | 0% |
14 | شناسائي و كاربرد راهنمائي شغلي و حرفه اي | 0 | 0 | 0 | 0% |
15 | راهنمائي و مشاوره شغلي و حرفه اي مدارس | 1 | 1 | 2 | 4% |
16 | طرح ريزي شغلي و حرفه اي | 0 | 0 | 0 | 0% |
17 | انتخاب شغل و مشكلات آن | 1 | 3 | 4 | 8% |
18 | اشتغال موفقيت آميز به كار | 0 | 0 | 0 | 0% |
19 | نظريه هاي انتخاب شغل و حرفه | 1 | 1 | 2 | 4% |
20 | راهنمائي و مشاوره كودك | 0 | 0 | 0 | 0% |
21 | خصوصيات كودكان | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | روش هاي ارزيابي رفتار كودكان | 0 | 0 | 0 | 0% |
23 | نقش افراد مختلف در راهنمائي و مشاوره كودك | 0 | 0 | 0 | 0% |
24 | فنون مشاوره كودك | 0 | 0 | 0 | 0% |
25 | شناخت و درمان مشكلات كودكان | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
روش ها و فنون راهنمایی در مشاوره | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | تاريخچه مشاوره و رواندرماني | 0 | 0 | 0 | 0% |
2 | تعريف،اهداف، اصول و وظائف مشاوره و روان درماني | 1 | 2 | 3 | 6% |
3 | مقايسه راهنمائي، مشاوره و رواندرماني | 0 | 0 | 0 | 0% |
4 | نظریه ها | 0 | 3 | 3 | 6% |
5 | لزوم مشاوره | 0 | 0 | 0 | 0% |
6 | انواع مشاوره | 1 | 1 | 2 | 4% |
7 | رابطه ياورانه | 4 | 0 | 4 | 8% |
8 | شناخت مشكل مراجع | 0 | 0 | 0 | 0% |
9 | مشكلات ناشي از تغييرات اجتماعي | 0 | 0 | 0 | 0% |
10 | تجربه مشاوره | 5 | 5 | 10 | 20% |
11 | موضوعات عملي در مشاوره | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | فنون مشاوره | 3 | 4 | 7 | 14% |
13 | مصاحبه مشاوره اي | 2 | 0 | 2 | 4% |
14 | مهارت هاي اوليه مصاحبه مشاوره اي | 4 | 5 | 9 | 18% |
15 | ارزيابي مشكلات رفتاري مراجع | 2 | 1 | 3 | 6% |
16 | روش هاي برخورد با مشكل مراجع | 1 | 0 | 1 | 2% |
17 | نقش مشورتي مشاور | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | برخي از حوزه هاي تخصصي در مشاوره | 1 | 1 | 2 | 4% |
19 | بازي درماني | 0 | 1 | 1 | 2% |
20 | مشاوره درماني | 0 | 0 | 0 | 0% |
21 | مشاوره خانوادگي | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | مشاوره گروهي | 0 | 0 | 0 | 0% |
23 | كاربرد آزمون در مشاوره | 1 | 1 | 2 | 4% |
24 | اخلاق حرفه اي در مشاوره | 0 | 1 | 1 | 2% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
روانشناسی و آموزش وپرورش کودکان استثنایی | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | تعاريف، واژه ها و اصطلاحات در حيطه كودكان استثنائي | 0 | 0 | 0 | 0% |
2 | نظريات دانشمندان پيشگام | 1 | 1 | 2 | 2% |
3 | گروه بندي و درصد شيوع دانش آموزان استثنائي | 2 | 0 | 2 | 2% |
4 | تفاوت هاي فردي و مفهوم عام استثنائي | 0 | 0 | 0 | 0% |
5 | چگونگي سنجش تفاوت هاي بين فردي و درون فردي | 1 | 1 | 2 | 2% |
6 | روي اوردهاي نظري در حيطه كودكان استثنائي | 0 | 0 | 0 | 0% |
7 | مفهوم محيط با حداقل محدوديت | 0 | 0 | 0 | 0% |
8 | امكانات و تسهيلات در آموزش و پرورش استثنائي | 3 | 3 | 6 | 6% |
9 | تشخيص كودكان استثنائي | 0 | 0 | 0 | 0% |
10 | روي آوردهاي نامگذاري و آثار آن | 0 | 0 | 0 | 0% |
11 | خدمات مداخله اي رواني- تربيتي ويژه در گستره تحول | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | عوامل خطرساز، مداخله و پيشگيري | 0 | 0 | 0 | 0% |
13 | خانواده و كودكان استثنائي | 0 | 0 | 0 | 0% |
14 | تعريف هوش و سرآمدي | 1 | 2 | 3 | 3% |
15 | ويزگي هاي كودكان تيزهوش | 1 | 3 | 4 | 4% |
16 | اقدامات آموزشي | 0 | 1 | 1 | 1% |
17 | تعاريف(تعريفAAMD، تعريف از نظر جامعه شناسي و ….) | 1 | 2 | 3 | 3% |
18 | تاريخچه | 0 | 1 | 1 | 1% |
19 | ميزان شيوع | 1 | 0 | 1 | 1% |
20 | گروه بندي روان شناسان | 0 | 0 | 0 | 0% |
21 | عقب ماندگي به علت عوامل ارثي | 3 | 2 | 5 | 5% |
22 | گروه بندي عقب ماندگي از نظر آموزشي،تربيتي و درماني | 2 | 2 | 4 | 4% |
23 | پيشگيري از عقب ماندگي و انواع آن | 2 | 3 | 5 | 5% |
24 | اختلالات ناشي از غدد مترشحه داخلي كه باعث عقب ماندگي مي شود | 0 | 0 | 0 | 0% |
25 | اختلالات مربوط به كروموزوم هاي جنسي | 3 | 3 | 6 | 6% |
26 | اختلالات مربوط به كروموزومهاي معمولي | 2 | 2 | 4 | 4% |
27 | اختلالات ارثي مربوط به سوخت و ساز متابوليسم بدن | 3 | 3 | 6 | 6% |
28 | اختلالاتي كه علت اصلي آن كاملا شناخته نشده است | 0 | 0 | 0 | 0% |
29 | ملاحظات اموزشي و اقدامات درماني | 0 | 2 | 2 | 2% |
30 | اختلالات يا نارسايي ويژه در يادگيري | 6 | 3 | 9 | 9% |
31 | اختلال هاي زباني | 5 | 3 | 8 | 8% |
32 | اختلال در مهارت هاي حركتي | 0 | 0 | 0 | 0% |
33 | انواع مختلف اختلالات رواني كودكان | 3 | 2 | 5 | 5% |
34 | اختلالات رفتاري ناجور،از هم گسيخته | 0 | 5 | 5 | 5% |
35 | اوتيسم | 1 | 0 | 1 | 1% |
36 | صرع | 1 | 0 | 1 | 1% |
37 | اختلال رت | 0 | 0 | 0 | 0% |
38 | اختلالات بينائي | 5 | 1 | 6 | 6% |
39 | اختلالات شنوائي | 3 | 2 | 5 | 5% |
40 | كودكان با معلوليت ها و بيماري هاي جسمي | 0 | 2 | 2 | 2% |
41 | تعريف،ويژگي ها و برنامه هاي آموزشي كودكان چند معلوليتي | 0 | 1 | 1 | 1% |
42 | اختلالات عملي رشد يا اختلالات مربوط به دفع | 0 | 0 | 0% | |
جمع | 50 | 50 | 100 | 100% | |
نظریه های مشاوره و روان درمانی | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | مفاهيم بنيادي در مشاوره و رواندرماني | 1 | 1 | 2 | 4% |
2 | نظريه روانكاوي (فرويد) | 4 | 4 | 8 | 16% |
3 | درمان آدلر | 3 | 2 | 5 | 10% |
4 | درمان هاي وجودي(فرانكل- كلاسر) | 4 | 4 | 8 | 16% |
5 | درمان فرد مدار(راجرز) | 2 | 2 | 4 | 8% |
6 | گشتالت درماني(پرلز) | 4 | 4 | 8 | 16% |
7 | درمان هاي ميان فردي(برن) | 5 | 2 | 7 | 14% |
8 | درمان هاي مواجه سازي و غرقه سازي | 0 | 1 | 1 | 2% |
9 | درمان هاي رفتاري | 1 | 2 | 3 | 6% |
10 | درمان هاي شناختي(اليس و بك) | 1 | 3 | 4 | 8% |
11 | درمان هاي سيستمي | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | درمان هاي حساس نسبت به جنسيت و فرهنگ | 0 | 0 | 0 | 0% |
13 | درمان هاي استنباط گرا | 0 | 0 | 0 | 0% |
14 | درمان هاي يكپارچه نگر و التقاطي | 0 | 0 | 0 | 0% |
15 | رويكرد صفت – عامل | 0 | 0 | 0 | 0% |
16 | گروه درماني | 0 | 0 | 0 | 0% |
17 | رواندرماني اجتماعي و محيطي | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | رشد منابع انساني | 0 | 0 | 0 | 0% |
19 | درمان فرانظري | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
نظریه های شخصیت | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | مقدمات، تعاريف و سنجش شخصيت | 2 | 0 | 2 | 4% |
2 | عوامل بوجود آورنده ي شخصيت | 0 | 0 | 0 | 0% |
3 | رشد شخصيت | 0 | 0 | 0 | 0% |
4 | رويكرد روانكاري | 4 | 5 | 9 | 18% |
5 | نظريه تحليلي يونگ | 1 | 0 | 1 | 2% |
6 | نظريه موري | 2 | 1 | 3 | 6% |
7 | نظريه روان شناسي فردي | 0 | 2 | 2 | 4% |
8 | نظريه هورناي | 1 | 0 | 1 | 2% |
9 | نظريه گروهي مورنو | 0 | 0 | 0 | 0% |
10 | نظريه فرام | 0 | 0 | 0 | 0% |
11 | نظريه التقاطي گاردنر مورفي | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | نظريه تاثير متقابل اشخاص ساليوان | 1 | 2 | 3 | 6% |
13 | رويكرد شناختي(پیاژه-نظريه كلي) | 1 | 4 | 5 | 10% |
14 | رويكرد عمر( نظريه اريكسون) | 0 | 1 | 1 | 2% |
15 | رويكرد يادگيري اجتماعي( نظريه راتر و نظريه بندورا | 4 | 1 | 5 | 10% |
16 | رويكرد صفات(كتل- آيزنك- آلپورت) | 2 | 1 | 3 | 6% |
17 | نظريه هاي نوار باريك | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | نظريه سرشتي- زيستي(گلدشتاين- كرچمر- شلدون) | 1 | 1 | 2 | 4% |
19 | رويكرد انسان گرائي( راجرز – مزلو) | 3 | 4 | 7 | 14% |
20 | نظريه هاي زمينه محدود | 3 | 3 | 6 | 12% |
21 | دورنماي شخصيت | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
کاربرد آزمون های روانی در مشاوره | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | تاريخچه آزمون هاي رواني | 2 | 1 | 3 | 6% |
2 | ويژگي هاي آزمون ها | 3 | 2 | 5 | 10% |
3 | بيان نتايج آزمون ها | 1 | 1 | 2 | 4% |
4 | درجه بندي آزمون | 3 | 2 | 5 | 10% |
5 | اجراي آزمون ها | 1 | 0 | 1 | 2% |
6 | طبقه بندي كلي آزمون ها | 0 | 1 | 1 | 2% |
7 | بافت سنجش باليني | 0 | 0 | 0 | 0% |
8 | مصاحبه سنجشي | 0 | 0 | 0 | 0% |
9 | سنجش رفتاري | 0 | 0 | 0 | 0% |
10 | هوش و نظريه هاي آن | 7 | 9 | 16 | 32% |
11 | آزمونهاي گروهي هوش | 1 | 4 | 5 | 10% |
12 | آزمون هاي شخصيت | 1 | 0 | 1 | 2% |
13 | آزمون هاي تحليلي شخصيت | 0 | 0 | 0 | 0% |
14 | تقسيم بندي آزمون هاي تحليلي شخصيت | 0 | 1 | 1 | 2% |
15 | آزمون هاي عيني شخصيت | 0 | 0 | 0 | 0% |
16 | فنون جامعه شناسي | 0 | 0 | 0 | 0% |
17 | آزمون هاي تركيبي يا فرافكن | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | طبق بندي آزمون هاي فرافكن | 2 | 2 | 4 | 8% |
19 | نقاشي هاي فرافكني | 1 | 0 | 1 | 2% |
20 | ساير فنون سنجش شخصيت | 2 | 0 | 2 | 4% |
21 | سنجش رغبت ها،نگرش ها و ارزش ها | 0 | 1 | 1 | 2% |
22 | آزمون هاي جمعيت هاي ويژه | 0 | 0 | 0 | 0% |
23 | آزمونهاي آموزشي | 0 | 0 | 0 | 0% |
24 | آزمون هاي تحليل كارائي | 0 | 1 | 1 | 2% |
25 | آزمون هاي شغلي | 1 | 0 | 1 | 2% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
روانشناسي تربيتي | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | مفاهيم كلي روانشناسي پرورشي | 0 | 0 | 0 | 0% |
2 | پژوهش در روانشناسي پرورشي | 0 | 1 | 1 | 2% |
3 | نظريه هاي رشد شناختي(پياژه،ويگوتسكي،برونر) | 2 | 2 | 4 | 8% |
4 | نظريه هاي رفتاري يادگيري(پاولف،ثرندايك،اسكينر) | 8 | 6 | 14 | 28% |
5 | نظريه هاي شناختي يادگيري(گشتالت،آزوبل،بندورا) | 0 | 2 | 2 | 4% |
6 | نظريه هاي خبرپردازي يادگيري | 3 | 3 | 6 | 12% |
7 | نظريه سازنده گرايي يادگيري | 0 | 0 | 0 | 0% |
8 | انگيزش و يادگيري | 1 | 2 | 3 | 6% |
9 | مهارت ها و راهبردهاي يادگيري و مطالعه،شناخت و فراشناخت | 1 | 1 | 2 | 4% |
10 | سبك هاي يادگيري | 1 | 0 | 1 | 2% |
11 | آموزش هوش و آفرينندگي | 1 | 1 | 2 | 4% |
12 | آموزش و مفاهيم و اصول مفهوم آموزي | 0 | 0 | 0 | 0% |
13 | اموزش حل مساله و تفكر انتقادي | 0 | 0 | 0 | 0% |
14 | طراحي آموزشي | 0 | 0 | 0 | 0% |
15 | طبقه بندي هدف هاي آموزشي | 0 | 0 | 0 | 0% |
16 | روش هاي آموزش مستقيم و غير مستقيم | 5 | 1 | 6 | 12% |
17 | آموزش به كمك روش هاي تغيير رفتار | 3 | 6 | 9 | 18% |
18 | تهيه و اجرا و ارزشيابي | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
آمار و روش تحقیق | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | تنظيم جدول توزيع فراواني انواع حدود، انواع فراواني | 0 | 0 | 0 | 0% |
2 | تعريف و تشخيص مقياسها | 0 | 0 | 0 | 0% |
3 | انواع نمودارهاي شاخص هاي مركزي و ويژگي هاي آنها، شاخص هاي پراكندگي و ويژگي هاي آنها |
3 | 3 | 6 | 12% |
4 | توزيع نرمال، نمرات استاندارد | 1 | 1 | 2 | 4% |
5 | آمار استنباطي، برآورد ميانگين، خطاي نمونه گيري قضيه حدمركزي | 0 | 0 | 0 | 0% |
6 | آزمون فرض، فرضهاي آماري صفر و خلاف، | 1 | 2 | 3 | 6% |
7 | طبقه بندي آزمونهای انطباقي، آزمون های آماري t و Z ، خی دو | 2 | 2 | 4 | 8% |
8 | طبقه بندي آزمونهای مقایسه ای( t استودنت براي گروههاي مستقل و گروه هاي همبسته، تحليل واريانس ) | 2 | 0 | 2 | 4% |
9 | آزمونهاي همبستگي | 2 | 1 | 3 | 6% |
10 | خط رگرسيون، ضريب تعيين. | 2 | 0 | 2 | 4% |
11 | احتمالات، توزيع دوجمله اي | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | تعريف علم، مراحل روش علمي، انواع استدلال ها، مراحل انجام تحقيق، | 3 | 3 | 6 | 12% |
13 | تعيين متغيرها | 0 | 1 | 1 | 2% |
14 | تعريف جامعه و نمونه، روشهاي نمونه گيري | 2 | 1 | 3 | 6% |
15 | تعاريف عملياتي، نحوه تنظيم پيشينه، نحوه كشف اطلاعات از منابع اطلاع رساني | 2 | 3 | 5 | 10% |
16 | معرفي روشهاي تحقيق | 3 | 2 | 5 | 10% |
17 | انواع اعتبارها، معرفي شواهد تهديدكننده اعتبارها | 1 | 2 | 3 | 6% |
18 | مدلهاي تحقيق (آزمايشي، نيمه آزمايشي، شبه آزمايش) | 1 | 4 | 5 | 10% |
19 | نحوه گزارش نويسي | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
سنجش و اندازه گیری در تعلیم و تربیت | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | تاريخچه سنجش و اندازه گيري | 0 | 0 | 0 | 0% |
2 | مفاهيم اساسي سنجش و اندازه گيري | 2 | 2 | 4 | 8% |
3 | مقياسهاي اندازه گيري | 0 | 0 | 0 | 0% |
4 | انواع آزمونهاي رواني | 1 | 0 | 1 | 2% |
5 | دسته بندي ارزشيابي هاي آموزشي | 2 | 2 | 4 | 8% |
6 | مراحل و فعاليتهاي ارزشيابي آموزشي | 1 | 0 | 1 | 2% |
7 | تهيه طرح ارزشيابي پيشرفت تحصيلي | 1 | 0 | 1 | 2% |
8 | آزمونهاي پيشرفت تحصيلي | 2 | 3 | 5 | 10% |
9 | روشهاي سنجش در يادگيري غيرشناختي | 0 | 1 | 1 | 2% |
10 | روشهاي سنجش مستقيم رفتار | 0 | 0 | 0 | 0% |
11 | اجرا، نمره گذاري و تحليل آزمون | 5 | 6 | 11 | 22% |
12 | بنيادهاي تحليلي و آماري | 1 | 1 | 2 | 4% |
13 | هنجارها و نيمرخها | 2 | 3 | 5 | 10% |
14 | روايي و پایایی آزمون | 8 | 7 | 15 | 30% |
15 | ارزشيابي معلم | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% | |
روانشناسی رشد | سراسری | ||||
ردیف | سر فصل مباحث | 87 | 88 | مجموع 2 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | ||||
1 | تعاريف رشد | 0 | 0 | 0 | 0% |
2 | پيشگامان روانشناسي رشد | 1 | 0 | 1 | 2% |
3 | ديدگاه هاي مختلف به رشد | 0 | 3 | 3 | 6% |
4 | مراحل رشد قبل از تولد | 0 | 0 | 0 | 0% |
5 | رشد جسماني و شناختي واجتماعي دوران شيرخوارگي | 0 | 0 | 0 | 0% |
6 | رشد كودكي(شناختي،اجتماعي، دلبستگي) | 1 | 1 | 2 | 4% |
7 | رشد اخلاقي(كلبرگ و پياژه) | 1 | 0 | 1 | 2% |
8 | نظريه پياژه | 1 | 5 | 6 | 12% |
9 | چامسكي | 0 | 0 | 0 | 0% |
10 | ويگوتسكي | 2 | 0 | 2 | 4% |
11 | نظريه برونر | 0 | 0 | 0% | |
12 | نظريه اريكسون | 3 | 2 | 5 | 10% |
13 | رفتار شناسي طبيعي | 1 | 0 | 1 | 2% |
14 | نظريه كردار شناسي | 0 | 0 | 0 | 0% |
15 | پردازش اطلاعات | 0 | 0 | 0 | 0% |
16 | رويكردهاي رفتاري رشد(اسكينر، باندورا و …) | 0 | 1 | 1 | 2% |
17 | یادگیری اجتماعی رشد | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | فرويد | 2 | 0 | 2 | 4% |
19 | آنا فرويد | 2 | 1 | 3 | 6% |
20 | رنه اشپيتز | 0 | 0 | 0 | 0% |
21 | ملاني كلاين | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | هارتمن | 0 | 0 | 0 | 0% |
23 | بالبي(دلبستگي) | 1 | 1 | 2 | 4% |
24 | نظريه هاي بازي | 0 | 0 | 0 | 0% |
25 | بازي | 0 | 0 | 0 | 0% |
26 | تقليد | 0 | 0 | 0 | 0% |
27 | نوجواني | 3 | 3 | 6 | 12% |
28 | جواني | 1 | 0 | 1 | 2% |
29 | زبان و تفكر | 0 | 0 | 0 | 0% |
30 | غدد | 0 | 0 | 0 | 0% |
31 | برتري جانبي | 0 | 0 | 0 | 0% |
32 | ميانسالي و سالمندي | 2 | 2 | 4 | 8% |
33 | مرگ شناسي | 1 | 0 | 1 | 2% |
34 | لئو تيف | 0 | 0 | 0 | 0% |
35 | والن | 0 | 0 | 0 | 0% |
36 | مارگارت ماهلر | 0 | 2 | 2 | 4% |
37 | گزل | 0 | 0 | 0 | 0% |
38 | آرنولد باس و رابرت پلامين | 1 | 1 | 2 | 4% |
39 | سيرز | 0 | 0 | 0 | 0% |
40 | پردازش اطلاعات | 0 | 0 | 0 | 0% |
41 | روشهاي مطالعه وتحقيق در رشد | 0 | 0 | 0 | 0% |
42 | نظريه بوم شناختي برون فرنر | 1 | 2 | 3 | 6% |
43 | دانيل لوينسون | 1 | 0 | 1 | 2% |
44 | گيليگان | 0 | 0 | 0 | 0% |
45 | ساير موارد | 0 | 1 | 1 | 2% |
جمع | 25 | 25 | 50 | 100% |