فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

رییس دانشگاه ایلام گفت: همه ظرفیت‌ها برای ایجاد تحول و افتخارآفرینی در دستور کار دارد و لازمه‌ی این امر مشارکت دانشجویان است چون که این دانشگاه متعلق به همه است و با بسیج همه ظرفیت‌ها می‌توان دانشگاه ایلام را به جایگاه واقعی خود رساند.  به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، دکتر«محمد علی‌اکبری» در مراسم جشن میلاد امام علی(ع) و گرامیداشت هفته معلم که در سالن آیت‌الله حیدری این دانشگاه برگزار شد ضمن تبریک این ایام و بزرگداشت مقام استاد شهید مرتضی مطهری، اظهار کرد: بر اساس اعلام هیئت امنای وزارت علوم، دانشگاه ایلام رتبه 12 کشور را در زمینه سرانه تولید مقاله هیئت علمی از آن خود کرده است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش هیئت علمی، دانشگاه ایلام جزو 20 دانشگاه برتر کشور قرار دارد و این نشان از ظرفیت ملی این همکاران است، گفت: کسب رتبه‌های تک‌ رقمی دانشجویان این دانشگاه در کنکور دکترا نیز گواه این مطلب است که دانشگاه ایلام در سطح کشور حرفی برای گفتن دارد.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه مدیریت این دانشگاه، استفاده از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد تحول و افتخارآفرینی در دستور کار دارد، افزود: دانشجویان عزیز نیز در همه فعالیت‌ها شریک باشند، چون که این دانشگاه متعلق به همه است، با بسیج همه ظرفیت‌ها می‌توان دانشگاه ایلام را به جایگاه بالایی رساند.

علی‌اکبری در پایان تأکید کرد: برنامه دانشگاه فراهم کردن زمینه نشاط برای دانشجویان است و دانشجویان نیز باید نشان دهند که می‌شود با وجاهت شاد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا