فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

 مشتق آریان حیدری در دستان شما /جمع بندی بی نظیر فلسفه و منطق با استاد دیری

محصول جدید آریان حیدری با نام مشتق(۱) وارد بازار شد. این محصول شامل مفاهیم اصلی مشتق چون تعریف مشتق، مشتق گیری،آهنگ متوسط و لحظه ای و مشتق گیری در حالات خاص است که داوطلبین گروه ریاضی و تجربی می توانند از آن استفاده کنند.

مشتق(۲) نیز در دو مجموعه مجزا برای گروه ریاضی و تجربی اواسط فروردین ماه ۹۴ عرضه خواهد شد که مفاهیم دیگر از مشتق هم چون مشتق گیری از توابع قدر مطلقی و براکتی، مشتق گیری از ترکیب توابع، با حضور متغییر سوم و …. را شامل می شود.

همچنین پرواز کنکوریها از آمدن مجموعه منحصر به فرد جمع بندی فلسفه و منطق از استاد دیری خبر می دهد. این مجموعه که ویژه داوطلبین گروه علوم انسانی می باشد، شامل جمع بندی کلی از مباحث اساسی فلسفه و منطق به همراه آموزش نکات کلیدی و حل تست های کنکور سراسری می باشد و می تواند باعث افزایش چشمگیر درصد داوطلبین گروه انسانی گردد

استاد دیری در مورد این مجموعه چنین می گوید: هرآنچه برای یک دانش آموز داوطلب کنکور کارشناسی در گروه انسانی برای این دو درس لازم است در این مجموعه بیان شده و دانش آموزان با خیال راحت می توانند از صفر تا صد درصد کنکور را در این مجموعه بیابند و با آن به درصد زیبای ۱۰۰ بیاندیشند.

بنده سعی نمودم با استفاده از بررسی تست های سالهای اخیر و بیان مفهومی دروس به صورت خلاصه و مفید تمام کاری که دانش آموز می بایست طی یک سال انجام دهد را در کمترین زمان ممکن به انجام برساند.

 

نمونه تدریس استاد آریان حیدری در برنامه پرواز کنکوری ها

 

 

شما می توانید برای تهیه این مجموعه ها با کارشناسان مشاوره و فروش ۲۲۶۹۱۰۱۰-۰۲۱ تماس بگیرید.