فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست اسامی ۲۴ هزار و ۸۷۹ معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های نیمه متمرکز کنکور ۹۴ امروز ۱۳ مهر بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

دکتر حسین توکلی  گفت: بر اساس برنامه زمانی، فهرست اسامی شامل معرفی شدگان چند برابر ظرفیت رشته های مختلف تحصیلی نیمه متمرکز دوره های روزانه و شبانه دانشگاهها، پردیس های دانشگاه فرهنگیان و همچنین رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در آزمون سراسری سال ۹۴ است.

توکلی یادآور شد: از میان اسامی ۲۴ هزار و ۸۷۹ معرفی شده در این مرحله ۸ هزار و ۶۰۳ نفر زن و ۱۶ هزار و ۲۷۶ نفر مرد هستند.

وی افزود: فهرست اسامی به منظور شرکت در مراحل مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی امروز بر روی سایت سنجش قرار می گیرد و بر اساس ضوابط مربوطه، معرفی شدگان در هر کدرشته با توجه به نمره کل استخراج شده اند.

توکلی خاطرنشان کرد: این دسته از افراد بر اساس اولویت بندی رشته های خود در فرم انتخاب رشته گزینش می شوند و ضرورت دارند در مراحل مصاحبه، معاینه و یا آزمون عملی شرکت کنند.

وی درباره داوطلبان پذیرفته شده در رشته های متمرکز که در رشته های نیمه متمرکز هم شرکت کرده اند، گفت: در صورتی که داوطلبان پذیرفته شده در رشته های متمرکز در ردیف رشته های نیمه متمرکز هم قرار گرفته باشند و در مراحل مصاحبه و معاینه شرکت کنند و در ردیف پذیرش رشته های نیمه مترکز قرار گیرند قبولی آنها در رشته های متمرکز لغو می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید کرد: در واقع با پذیرش در رشته های نیمه متمرکز امکان بازگشت این دسته از افراد به رشته قبلی متمرکز میسر نیست و باید در رشته قبولی نیمه متمرکز ادامه تحصیل دهند.

وی تاکید کرد: کلیه معرفی شدگان ضرورت دارند بر اساس ضوابط و شرایطی که در اطلاعیه مربوطه به همراه اسامی آنها بر روی سایت قرار می گیرد، اقدام کنند.