فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: وجود آسیب‌های رفتاری مانع ارتقای سطح دانشگاه‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، حجت‎الاسلام حسینی در جلسه حلقه صالحین بسیج اساتید دانشگاه لرستان، افزود: از این‎رو ضرورت دارد که معضلات تربیتی در فضای آموزشی دانشگاه را شناسایی و نسبت به رفع آنها اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه اساتید دانشگاه به عنوان الگو بر روی رفتار دانشجویان تاثیرگذار هستند و از این‎رو اساتید باید از بروز رفتارهایی که آثار مخربی بر روی رفتار دانشجویان می‎گذارد، پرهیز کنند، اظهار کرد: استاد باید در استخدام کلمات نهایت دقت را به‎کار بگیرد و بداند که با چه ادبیاتی باید با دانشجو برخورد کند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‎های لرستان با اشاره به اینکه دانشجو باید چگونه انتقاد کردن را از استاد یاد بگیرد، تصریح کرد: معلم خوب کسی است که دانشجویان منزوی را شناسایی و آنها را وارد بحث کند. سوال این است که آیا اساتید ما به این نکات توجه دارند و یا بر عکس با تحقیر دانشجوی منزوی او را منزوی‎تر می‎کنند.

حجت‎الاسلام حسینی رعایت نظم از جانب اساتید را از جمله رفتارهای تاثیرگذار بر روی دانشجویان دانست و اضافه کرد: یکی از آسیب‎هایی که گریبان‎گیر دانشگاه‎ها است، تعطیلی کلاس‎ها پیش از موعد پیش‎بینی شده در تقویم آموزشی است و با این حال دانشجویان بخشی از این آسیب را ناشی از عدم سخت‎گیرهای اساتید می‎دانند.

منبع: خبرگزاری ایسنا