فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

پخش مسابقه تلویزیونی مسیر پرواز با حضور اساتید برتر کنکوری کشور در گروه آموزشی پرواز و رتبه های برتر کنکور از دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ آغاز شد.

پخش سری جدید برنامه تلویزیونی، گروه آموزشی پرواز با حضور اساتید برتر کشور همچون:بهروز نادری نژادـ فیزیک ، دکتر مهدی صالحی راد ـ شیمی ، محسن خلیلی ـ ریاضیات ، امید فراهانی ـ زیست ، امیر هورفرـ عربی ، سهراب فرهپور ـ مشاور و دیگر اساتید مطرح کشور در شبکه آموزش سیما آغاز گردید.

مسابقه مسیر پرواز  در تمامی روزهای هفته نمایش داده می شود. این برنامه جهت فراهم کردن بستری برای فراگیری دانش و افزایش انگیزه و ارائه راه کارهایی تازه در راستای بهره گیری از توانمندی های دانش آموزان با همکاری شبکه ی آموزش تهیه و تدارک دیده شده است.

در مسیر پرواز هر روز ۴ شرکت کننده به رقابت می پردازند تا سطح علمی و سرعت پاسخگویی خود را به سوالات کنکوری و اطلاعات عمومی و هوش در فضایی هیجان انگیز محک بزنند، بعد از هر مرحله مسابقه کارشناسان مدعو برنامه به تحلیل و بررسی سوالات و پاسخگویی شرکت کنندگان می پردازند و راهکارها و نکات کلیدی و طلایی کنکوری را بیان می کنند.
جواد مولانیا مجری توانمند این مسابقه ست که اتفاق های زیبایی رو در خلال مسابقه برای شرکت کننده ها می ندازه .

راستی ! برای شرکت در مسابقه از طریق فرمی که در سایت www.parvaz99.ir هستش و یا ارسال پیامک ( نام. مقطع. رشته و محل زندگی) خودتون به سامانه ۳۰۰۰۸۰۰۸ می تونین اقدام کنین.