فروشگاه اینترنتی پرواز 09128501125 / 02122691010

سومین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم از 14 اردیبهشت ماه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر حمید دبیر کشوری منطقه یک روسای مراکز بهداشت در این خصوص گفت: سومین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم از 14 تا 16 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این گردهمایی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد، اظهار داشت: در کنار برگزاری این گردهمایی نمایشگاهی از دستاوردهای این حوزه برگزار خواهد شد.

کشوری، ادامه داد: در این نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های فعال در زمینه تولید محصولات و مواد غذایی ارگانیک و داروهای گیاهی عرضه خواهد شد ضمن آنکه برخی از سازمان‌ها و مراکز بهداشت و درمان استان تهران نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

دبیر منطقه یک روسای مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌های تحت پوشش وزارت علوم، با تاکید بر اینکه این گردهمایی به صورت سالانه برگزار می‌شود،‌خاطر نشان کرد: این گردهمایی از سوی دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این گردهمایی، یادآور شد: این گردهمایی با هدف ارتقا مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، کشوری بررسی عملکرد مراکز بهداشت و درمان دانشگاهی و بهداشت و ایمنی مواد غذایی را از جمله محورهای این گردهمایی نام برد و ادامه داد: در این گردهمایی همچنین گزارشی از کارنامه سلامت نیز ارائه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا