مجموعه روانشناسی
مجموعه روانشناسي |
||||||||
آمار و روش تحقيق | سراسری | |||||||
ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
1 | تنظيم جدول توزيع فراواني انواع حدود، انواع فراواني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
2 | تعريف و تشخيص مقياسها | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
3 | انواع نمودارهاي شاخص هاي مركزي و ويژگي هاي آنها، شاخص هاي پراكندگي و ويژگي هاي آنها |
3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 12 | 9% |
4 | توزيع نرمال، نمرات استاندارد | 0 | 6 | 2 | 1 | 1 | 10 | 8% |
5 | آمار استنباطي، برآورد ميانگين، خطاي نمونه گيري قضيه حدمركزي | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2% |
6 | آزمون فرض، فرضهاي آماري صفر و خلاف، | 4 | 0 | 3 | 1 | 2 | 10 | 8% |
7 | طبقه بندي آزمونهای انطباقي، آزمون های آماري t و Z ، خی دو | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 6 | 5% |
8 | طبقه بندي آزمونهای مقایسه ای( t استودنت براي گروههاي مستقل و گروه هاي همبسته، تحليل واريانس ) | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 7 | 5% |
9 | آزمونهاي همبستگي | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 10 | 8% |
10 | خط رگرسيون، ضريب تعيين. | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 2% |
11 | احتمالات، توزيع دوجمله اي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | تعريف علم، مراحل روش علمي، انواع استدلال ها، مراحل انجام تحقيق، | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 12 | 9% |
13 | تعيين متغيرها | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 4 | 3% |
14 | تعريف جامعه و نمونه، روشهاي نمونه گيري | 0 | 3 | 2 | 2 | 1 | 8 | 6% |
15 | تعاريف عملياتي، نحوه تنظيم پيشينه، نحوه كشف اطلاعات از منابع اطلاع رساني | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 8 | 6% |
16 | معرفي روشهاي تحقيق | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 13 | 10% |
17 | انواع اعتبارها، معرفي شواهد تهديدكننده اعتبارها | 3 | 1 | 5 | 1 | 2 | 12 | 9% |
18 | مدلهاي تحقيق (آزمايشي، نيمه آزمايشي، شبه آزمايش) | 2 | 3 | 0 | 1 | 4 | 10 | 8% |
19 | نحوه گزارش نويسي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
روانشناسي باليني | سراسری | |||||||
ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
1 | تاریخچه روانشناسی بالینی | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
2 | كليات | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
3 | روش های پژوهش و روايي و اعتبار | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | 7 | 5% |
4 | محورهای DSM | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
5 | بیماری و اختلال روانی و طبقه بندی بيماريها | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 5 | 4% |
6 | سنجش بالینی | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2% |
7 | مصاحبه بالینی | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 14 | 11% |
8 | رواندرمانی | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 4 | 3% |
9 | روانکاوی | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 6 | 5% |
10 | انسانگرایی | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
11 | رفتاری | 4 | 4 | 5 | 2 | 1 | 16 | 12% |
12 | وجودی | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2% |
13 | کوتاه مدت | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
14 | شناختی / شناختي رفتاري/ فراشناختي | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | 9 | 7% |
15 | نظریه اسناد | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
16 | تحلیل تبادلی | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2% |
17 | نظریه یونگ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | نظريه سازه هاي شخصي كلي | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
19 | نظریه آدلر | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
20 | سليگمن | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
21 | سازه هاي شخصي كلي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | سایر نظریه های روان پویشی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
23 | مکانیسم های دفاعی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
24 | پیشگیری | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
25 | آزمونهای شخصیت | 2 | 1 | 0 | 3 | 1 | 7 | 5% |
26 | گشتالت | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 4 | 3% |
27 | معنا درمانی | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
28 | واقعیت درمانی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
29 | خانواده درمانی و زوج درماني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
30 | هوش و ازمونهاي هوش | 3 | 0 | 2 | 1 | 3 | 9 | 7% |
31 | آزمونهای روانی | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 7 | 5% |
32 | طبقه بندی بیماری ها | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
33 | بالینی کودک | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 7 | 5% |
34 | دیگر دیدگاهها در بالینی(جامعه نگر، نوروسايكولوژي، سلامت و …) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
35 | استرس و فشار رواني | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
36 | گروه درماني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
37 | اختلالات رواني و روان تني | 5 | 1 | 0 | 4 | 0 | 10 | 8% |
38 | ساير | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 4 | 3% |
جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
روانشناسي رشد | سراسری | |||||||
ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
1 | تعاريف رشد | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 2% |
2 | پيشگامان روانشناسي رشد | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
3 | ديدگاه هاي مختلف به رشد | 3 | 1 | 6 | 0 | 3 | 13 | 10% |
4 | مراحل رشد قبل از تولد | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
5 | رشد جسماني و شناختي واجتماعي دوران شيرخوارگي | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
6 | رشد كودكي(شناختي،اجتماعي، دلبستگي) | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2% |
7 | رشد اخلاقي(كلبرگ و پياژه) | 5 | 3 | 2 | 1 | 0 | 11 | 8% |
8 | نظريه پياژه | 6 | 5 | 8 | 1 | 5 | 25 | 19% |
9 | چامسكي | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
10 | ويگوتسكي | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3 | 2% |
11 | نظريه برونر | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% | |
12 | نظريه اريكسون | 2 | 2 | 4 | 3 | 2 | 13 | 10% |
13 | رفتار شناسي طبيعي | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
14 | نظريه كردار شناسي | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
15 | پردازش اطلاعات | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
16 | رويكردهاي رفتاري رشد(اسكينر، باندورا و …) | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
17 | یادگیری اجتماعی رشد | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | فرويد | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 8 | 6% |
19 | آنا فرويد | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 2% |
20 | رنه اشپيتز | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
21 | ملاني كلاين | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | هارتمن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
23 | بالبي(دلبستگي) | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
24 | نظريه هاي بازي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
25 | بازي | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
26 | تقليد | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
27 | نوجواني | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 7 | 5% |
28 | جواني | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
29 | زبان و تفكر | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
30 | غدد | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
31 | برتري جانبي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
32 | ميانسالي و سالمندي | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 3% |
33 | مرگ شناسي | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
34 | لئو تيف | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
35 | والن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
36 | مارگارت ماهلر | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
37 | گزل | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
38 | آرنولد باس و رابرت پلامين | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2% |
39 | سيرز | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
40 | پردازش اطلاعات | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
41 | روشهاي مطالعه وتحقيق در رشد | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
42 | نظريه بوم شناختي برون فرنر | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 3% |
43 | دانيل لوينسون | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
44 | گيليگان | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
45 | ساير موارد | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | 3% |
جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
روانشناسي عمومي | سراسری | |||||||
ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
1 | ماهیت روانشناسی | 1 | 6 | 3 | 6 | 1 | 17 | 13% |
2 | مبانی عصبی – زیستی رفتار | 6 | 2 | 3 | 2 | 3 | 16 | 12% |
3 | رشد روانی | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | 10 | 7% |
4 | رشد اخلاقي | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
5 | احساس | 5 | 4 | 3 | 2 | 3 | 17 | 13% |
6 | ادراك | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 13 | 10% |
7 | هشياري | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 | 2% |
8 | سائقها و انگیزههاي اساسی | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1% |
9 | يادگيري | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 6 | 4% |
10 | هيجان | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1% |
11 | زبان و انديشه | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1% |
12 | تعارض و فشار رواني | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2% |
13 | شناخت و حافظه | 3 | 2 | 1 | 2 | 4 | 12 | 9% |
14 | رفتار اجتماعي فرد | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 6 | 4% |
15 | ارزيابي شخصيت | 0 | 4 | 3 | 2 | 0 | 9 | 7% |
16 | توانایی ذهنی | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
17 | روانشناسی نابهنجاری | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 6 | 4% |
18 | روشهاي درماني | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 4 | 3% |
19 | نفوذ اجتماعی | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
جمع | 30 | 30 | 25 | 25 | 25 | 135 | 100% | |
روانشناسي مرضي و كودكان استثنايي | سراسری | |||||||
ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
1 | کلیات(تاریخچه،دیدگاهها،نظامهای طبقه بندی) | 4 | 1 | 2 | 4 | 2 | 13 | 10% |
2 | معاينه وضعيت ر.اني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
3 | اختلالات روان پریشی | 5 | 5 | 0 | 0 | 2 | 12 | 9% |
4 | اختلالات خلقی | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 6 | 5% |
5 | اختلالات خوردن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
6 | اختلالات جنسی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
7 | اختلالات اضطرابی | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 10 | 8% |
8 | اختلالات شبه جسمی و روان تني | 1 | 0 | 3 | 0 | 2 | 6 | 5% |
9 | اختلالات تجزیه ای | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
10 | اختلالات ساختگی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
11 | اختلالات سازگاری | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | اختلالات شخصیت | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 4 | 3% |
13 | اختلالات خواب | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
14 | اختلالات حرکتی | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
15 | اختلالات کنترل تکانه | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
16 | اختلالت سوء مصرف مواد | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
17 | اختلالات دوره نوزادی، کودکی و نوجوانی | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 4 | 3% |
18 | اختلالات اضطرابی کودکی | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
19 | اختلالات رفتار ایذایی | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2% |
20 | اختلالات تغذیه ای دوران کودکی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
21 | اختلالات دفعی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | روان گسستگی های زودرس/ درخود ماندگي | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 4 | 3% |
23 | اختلالات مربوط به کروموزوم های جنسی | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2% |
24 | اختلالات متابولیسمی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
25 | اختلالات غدد مترشحه داخلی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
26 | اختلالات مربوط به جمجمه | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
27 | اختلالات شناختی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
28 | عقب ماندگی ذهنی | 4 | 6 | 7 | 6 | 3 | 26 | 20% |
29 | اختلالات یادگیری | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
30 | کودکان استثنایی (نابینا، ناشنوا، زبان، حرکتی، جسمی، تیزهوش، چند معلولیتی) | 6 | 2 | 4 | 3 | 5 | 20 | 15% |
31 | صرع | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2% |
32 | استرس و فشار رواني | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
33 | ساير | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 4 | 3% |
جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
علم النفس از ديدگاه دانشمندان اسلامي | سراسری | |||||||
ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
1 | نفس و معانی آن در قرآن | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 7 | 5% |
2 | قلب و روح | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2% |
3 | کندی | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 4 | 3% |
4 | فاربی | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 9 | 7% |
5 | ارسطو و افلاطون | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
6 | ابن سینا | 7 | 3 | 4 | 3 | 7 | 24 | 18% |
7 | غزالی | 4 | 2 | 3 | 1 | 0 | 10 | 8% |
8 | فرایند های روانی | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
9 | افعال و انفعال | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
10 | شاکله | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
11 | مراحل رشد شخصیت بر اساس عقل و هوای نفس | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 6 | 5% |
12 | بهداشت و سلامت روان | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
13 | غریزه | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 10 | 8% |
14 | فطرت | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 7 | 5% |
15 | مراحل رشد جنین | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 4 | 3% |
16 | متفرقات احمدی | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 13 | 10% |
17 | مقایسه روانشناسی جدید با قدیم | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
18 | عقل و مبادی آن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
19 | موانع رشد عقل | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
20 | ملاصدرا | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | 4% |
21 | سهروردی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | خواجه نصیر | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
23 | فخر رازی | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
24 | معانی عقل و اصطلاحات آن | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 15 | 12% |
25 | هوش | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
26 | قواي نفس | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
27 | ساير | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
روانشناسي فيزيولوژيك و انگيزش و هيجان | سراسری | |||||||
ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
1 | روشهای تحقیق در روانشناسی فیزیولوژیک | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
2 | ساختار و کنش سلول عصبی | 2 | 4 | 2 | 3 | 1 | 12 | 10% |
3 | ناقل های عصبی | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 8 | 7% |
4 | دستگاه دیداری | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
5 | دستگاه شنیداری و تعادل | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3% |
6 | دستگاه چشایی وبویایی | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2% |
7 | دستگاه تنی چشایی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
8 | دستگاه حرکتی | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
9 | ساختارهای مغز (تالاموس، هیپوتالاموس،مخچه، لیمبیک) | 8 | 4 | 6 | 2 | 4 | 24 | 21% |
10 | اعصاب خودمختار | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
11 | دستگاه اعصاب مركزي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
12 | فیزیولوژی غدد درون ریز | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 7 | 6% |
13 | جانبی شدن مغز | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
14 | خواب | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3% |
15 | تخدیر طلبی | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 4 | 3% |
16 | انگیزه تشنگی، گرسنگی و جنسی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
17 | نظریه درد | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
18 | حافظه و یادگیری | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
19 | آزمون های عصب روانشناختی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
20 | انگیزه و انگیزش | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3% |
21 | نظریهای انگیزش | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
22 | نظریه خودمختاری | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
23 | فروید | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 5 | 4% |
24 | هال | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3% |
25 | لوین | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2% |
26 | سازه هاي كلي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
27 | هایدر شناختی(اسناد) | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3% |
28 | راتر | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
29 | اتکینسون و مورای مک کله لند(انگیزه پیشرفت) | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 8 | 7% |
30 | راجرز | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
31 | مازلو | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
32 | هیجان و کلیات | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
33 | نظریه های هیجان | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
34 | مبانی فیزیولوژیک هیجان | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 4 | 3% |
35 | نظریه شناختی هیجان | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3% |
36 | نظریه اختصاصی هیجان | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3% |
37 | نظریه تحولی هیجان | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
38 | نظریه اجتماعی و نقش فرهنکی هیجان | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
39 | نظریه بالینی هیجان | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
40 | اختلالات | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
41 | ساير موارد | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
42 | پرخاشگري | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
43 | استرس و فشار رواني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
جمع | 25 | 25 | 25 | 20 | 20 | 115 | 100% |