مجموعه روانشناسی
|
مجموعه روانشناسي |
||||||||
| آمار و روش تحقيق | سراسری | |||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | تنظيم جدول توزيع فراواني انواع حدود، انواع فراواني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 2 | تعريف و تشخيص مقياسها | 1 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
| 3 | انواع نمودارهاي شاخص هاي مركزي و ويژگي هاي آنها، شاخص هاي پراكندگي و ويژگي هاي آنها |
3 | 3 | 0 | 3 | 3 | 12 | 9% |
| 4 | توزيع نرمال، نمرات استاندارد | 0 | 6 | 2 | 1 | 1 | 10 | 8% |
| 5 | آمار استنباطي، برآورد ميانگين، خطاي نمونه گيري قضيه حدمركزي | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2% |
| 6 | آزمون فرض، فرضهاي آماري صفر و خلاف، | 4 | 0 | 3 | 1 | 2 | 10 | 8% |
| 7 | طبقه بندي آزمونهای انطباقي، آزمون های آماري t و Z ، خی دو | 0 | 1 | 1 | 2 | 2 | 6 | 5% |
| 8 | طبقه بندي آزمونهای مقایسه ای( t استودنت براي گروههاي مستقل و گروه هاي همبسته، تحليل واريانس ) | 2 | 2 | 1 | 2 | 0 | 7 | 5% |
| 9 | آزمونهاي همبستگي | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 10 | 8% |
| 10 | خط رگرسيون، ضريب تعيين. | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 3 | 2% |
| 11 | احتمالات، توزيع دوجمله اي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 12 | تعريف علم، مراحل روش علمي، انواع استدلال ها، مراحل انجام تحقيق، | 3 | 0 | 3 | 3 | 3 | 12 | 9% |
| 13 | تعيين متغيرها | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 4 | 3% |
| 14 | تعريف جامعه و نمونه، روشهاي نمونه گيري | 0 | 3 | 2 | 2 | 1 | 8 | 6% |
| 15 | تعاريف عملياتي، نحوه تنظيم پيشينه، نحوه كشف اطلاعات از منابع اطلاع رساني | 2 | 0 | 1 | 2 | 3 | 8 | 6% |
| 16 | معرفي روشهاي تحقيق | 3 | 2 | 3 | 3 | 2 | 13 | 10% |
| 17 | انواع اعتبارها، معرفي شواهد تهديدكننده اعتبارها | 3 | 1 | 5 | 1 | 2 | 12 | 9% |
| 18 | مدلهاي تحقيق (آزمايشي، نيمه آزمايشي، شبه آزمايش) | 2 | 3 | 0 | 1 | 4 | 10 | 8% |
| 19 | نحوه گزارش نويسي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
| روانشناسي باليني | سراسری | |||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | تاریخچه روانشناسی بالینی | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
| 2 | كليات | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 3 | روش های پژوهش و روايي و اعتبار | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | 7 | 5% |
| 4 | محورهای DSM | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 5 | بیماری و اختلال روانی و طبقه بندی بيماريها | 2 | 0 | 3 | 0 | 0 | 5 | 4% |
| 6 | سنجش بالینی | 2 | 0 | 0 | 1 | 0 | 3 | 2% |
| 7 | مصاحبه بالینی | 2 | 2 | 3 | 3 | 4 | 14 | 11% |
| 8 | رواندرمانی | 0 | 1 | 2 | 0 | 1 | 4 | 3% |
| 9 | روانکاوی | 1 | 2 | 2 | 1 | 0 | 6 | 5% |
| 10 | انسانگرایی | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
| 11 | رفتاری | 4 | 4 | 5 | 2 | 1 | 16 | 12% |
| 12 | وجودی | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 2% |
| 13 | کوتاه مدت | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 14 | شناختی / شناختي رفتاري/ فراشناختي | 1 | 4 | 1 | 2 | 1 | 9 | 7% |
| 15 | نظریه اسناد | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 16 | تحلیل تبادلی | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2% |
| 17 | نظریه یونگ | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 18 | نظريه سازه هاي شخصي كلي | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 19 | نظریه آدلر | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
| 20 | سليگمن | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
| 21 | سازه هاي شخصي كلي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 22 | سایر نظریه های روان پویشی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 23 | مکانیسم های دفاعی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 24 | پیشگیری | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 25 | آزمونهای شخصیت | 2 | 1 | 0 | 3 | 1 | 7 | 5% |
| 26 | گشتالت | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 4 | 3% |
| 27 | معنا درمانی | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 28 | واقعیت درمانی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 29 | خانواده درمانی و زوج درماني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 30 | هوش و ازمونهاي هوش | 3 | 0 | 2 | 1 | 3 | 9 | 7% |
| 31 | آزمونهای روانی | 1 | 2 | 3 | 1 | 0 | 7 | 5% |
| 32 | طبقه بندی بیماری ها | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 33 | بالینی کودک | 3 | 0 | 0 | 2 | 2 | 7 | 5% |
| 34 | دیگر دیدگاهها در بالینی(جامعه نگر، نوروسايكولوژي، سلامت و …) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 35 | استرس و فشار رواني | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 36 | گروه درماني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 37 | اختلالات رواني و روان تني | 5 | 1 | 0 | 4 | 0 | 10 | 8% |
| 38 | ساير | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 4 | 3% |
| جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
| روانشناسي رشد | سراسری | |||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | تعاريف رشد | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 3 | 2% |
| 2 | پيشگامان روانشناسي رشد | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 3 | ديدگاه هاي مختلف به رشد | 3 | 1 | 6 | 0 | 3 | 13 | 10% |
| 4 | مراحل رشد قبل از تولد | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 5 | رشد جسماني و شناختي واجتماعي دوران شيرخوارگي | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
| 6 | رشد كودكي(شناختي،اجتماعي، دلبستگي) | 1 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2% |
| 7 | رشد اخلاقي(كلبرگ و پياژه) | 5 | 3 | 2 | 1 | 0 | 11 | 8% |
| 8 | نظريه پياژه | 6 | 5 | 8 | 1 | 5 | 25 | 19% |
| 9 | چامسكي | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 10 | ويگوتسكي | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3 | 2% |
| 11 | نظريه برونر | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% | |
| 12 | نظريه اريكسون | 2 | 2 | 4 | 3 | 2 | 13 | 10% |
| 13 | رفتار شناسي طبيعي | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 14 | نظريه كردار شناسي | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 15 | پردازش اطلاعات | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 16 | رويكردهاي رفتاري رشد(اسكينر، باندورا و …) | 0 | 2 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
| 17 | یادگیری اجتماعی رشد | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 18 | فرويد | 2 | 3 | 1 | 2 | 0 | 8 | 6% |
| 19 | آنا فرويد | 0 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 2% |
| 20 | رنه اشپيتز | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 21 | ملاني كلاين | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 22 | هارتمن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 23 | بالبي(دلبستگي) | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
| 24 | نظريه هاي بازي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 25 | بازي | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 26 | تقليد | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 27 | نوجواني | 0 | 1 | 0 | 3 | 3 | 7 | 5% |
| 28 | جواني | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 29 | زبان و تفكر | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 30 | غدد | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 31 | برتري جانبي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 32 | ميانسالي و سالمندي | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 4 | 3% |
| 33 | مرگ شناسي | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 34 | لئو تيف | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 35 | والن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 36 | مارگارت ماهلر | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
| 37 | گزل | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 38 | آرنولد باس و رابرت پلامين | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2% |
| 39 | سيرز | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 40 | پردازش اطلاعات | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 41 | روشهاي مطالعه وتحقيق در رشد | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 42 | نظريه بوم شناختي برون فرنر | 1 | 0 | 0 | 1 | 2 | 4 | 3% |
| 43 | دانيل لوينسون | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 44 | گيليگان | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 45 | ساير موارد | 1 | 2 | 0 | 0 | 1 | 4 | 3% |
| جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
| روانشناسي عمومي | سراسری | |||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | ماهیت روانشناسی | 1 | 6 | 3 | 6 | 1 | 17 | 13% |
| 2 | مبانی عصبی – زیستی رفتار | 6 | 2 | 3 | 2 | 3 | 16 | 12% |
| 3 | رشد روانی | 5 | 1 | 1 | 2 | 1 | 10 | 7% |
| 4 | رشد اخلاقي | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
| 5 | احساس | 5 | 4 | 3 | 2 | 3 | 17 | 13% |
| 6 | ادراك | 3 | 3 | 3 | 2 | 2 | 13 | 10% |
| 7 | هشياري | 0 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 | 2% |
| 8 | سائقها و انگیزههاي اساسی | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1% |
| 9 | يادگيري | 0 | 0 | 0 | 3 | 3 | 6 | 4% |
| 10 | هيجان | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1% |
| 11 | زبان و انديشه | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 1% |
| 12 | تعارض و فشار رواني | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 2% |
| 13 | شناخت و حافظه | 3 | 2 | 1 | 2 | 4 | 12 | 9% |
| 14 | رفتار اجتماعي فرد | 2 | 0 | 2 | 0 | 2 | 6 | 4% |
| 15 | ارزيابي شخصيت | 0 | 4 | 3 | 2 | 0 | 9 | 7% |
| 16 | توانایی ذهنی | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 17 | روانشناسی نابهنجاری | 0 | 2 | 2 | 1 | 1 | 6 | 4% |
| 18 | روشهاي درماني | 0 | 1 | 0 | 2 | 1 | 4 | 3% |
| 19 | نفوذ اجتماعی | 2 | 1 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
| جمع | 30 | 30 | 25 | 25 | 25 | 135 | 100% | |
| روانشناسي مرضي و كودكان استثنايي | سراسری | |||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | کلیات(تاریخچه،دیدگاهها،نظامهای طبقه بندی) | 4 | 1 | 2 | 4 | 2 | 13 | 10% |
| 2 | معاينه وضعيت ر.اني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 3 | اختلالات روان پریشی | 5 | 5 | 0 | 0 | 2 | 12 | 9% |
| 4 | اختلالات خلقی | 0 | 1 | 1 | 3 | 1 | 6 | 5% |
| 5 | اختلالات خوردن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 6 | اختلالات جنسی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 7 | اختلالات اضطرابی | 2 | 1 | 4 | 2 | 1 | 10 | 8% |
| 8 | اختلالات شبه جسمی و روان تني | 1 | 0 | 3 | 0 | 2 | 6 | 5% |
| 9 | اختلالات تجزیه ای | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
| 10 | اختلالات ساختگی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 11 | اختلالات سازگاری | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 12 | اختلالات شخصیت | 1 | 2 | 1 | 0 | 0 | 4 | 3% |
| 13 | اختلالات خواب | 1 | 1 | 0 | 0 | 1 | 3 | 2% |
| 14 | اختلالات حرکتی | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
| 15 | اختلالات کنترل تکانه | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 16 | اختلالت سوء مصرف مواد | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
| 17 | اختلالات دوره نوزادی، کودکی و نوجوانی | 0 | 1 | 1 | 0 | 2 | 4 | 3% |
| 18 | اختلالات اضطرابی کودکی | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 19 | اختلالات رفتار ایذایی | 0 | 1 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2% |
| 20 | اختلالات تغذیه ای دوران کودکی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 21 | اختلالات دفعی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 22 | روان گسستگی های زودرس/ درخود ماندگي | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 4 | 3% |
| 23 | اختلالات مربوط به کروموزوم های جنسی | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 2 | 2% |
| 24 | اختلالات متابولیسمی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 25 | اختلالات غدد مترشحه داخلی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 26 | اختلالات مربوط به جمجمه | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 27 | اختلالات شناختی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 28 | عقب ماندگی ذهنی | 4 | 6 | 7 | 6 | 3 | 26 | 20% |
| 29 | اختلالات یادگیری | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
| 30 | کودکان استثنایی (نابینا، ناشنوا، زبان، حرکتی، جسمی، تیزهوش، چند معلولیتی) | 6 | 2 | 4 | 3 | 5 | 20 | 15% |
| 31 | صرع | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 2 | 2% |
| 32 | استرس و فشار رواني | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 33 | ساير | 1 | 1 | 0 | 1 | 1 | 4 | 3% |
| جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
| علم النفس از ديدگاه دانشمندان اسلامي | سراسری | |||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | نفس و معانی آن در قرآن | 1 | 1 | 2 | 1 | 2 | 7 | 5% |
| 2 | قلب و روح | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2% |
| 3 | کندی | 0 | 2 | 1 | 0 | 1 | 4 | 3% |
| 4 | فاربی | 3 | 2 | 1 | 2 | 1 | 9 | 7% |
| 5 | ارسطو و افلاطون | 0 | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
| 6 | ابن سینا | 7 | 3 | 4 | 3 | 7 | 24 | 18% |
| 7 | غزالی | 4 | 2 | 3 | 1 | 0 | 10 | 8% |
| 8 | فرایند های روانی | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 9 | افعال و انفعال | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 10 | شاکله | 1 | 0 | 1 | 1 | 1 | 4 | 3% |
| 11 | مراحل رشد شخصیت بر اساس عقل و هوای نفس | 1 | 1 | 2 | 2 | 0 | 6 | 5% |
| 12 | بهداشت و سلامت روان | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 2% |
| 13 | غریزه | 2 | 2 | 2 | 3 | 1 | 10 | 8% |
| 14 | فطرت | 1 | 2 | 3 | 0 | 1 | 7 | 5% |
| 15 | مراحل رشد جنین | 1 | 1 | 0 | 2 | 0 | 4 | 3% |
| 16 | متفرقات احمدی | 3 | 1 | 3 | 4 | 2 | 13 | 10% |
| 17 | مقایسه روانشناسی جدید با قدیم | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 18 | عقل و مبادی آن | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 19 | موانع رشد عقل | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 20 | ملاصدرا | 1 | 2 | 0 | 0 | 2 | 5 | 4% |
| 21 | سهروردی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 22 | خواجه نصیر | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 23 | فخر رازی | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 24 | معانی عقل و اصطلاحات آن | 2 | 3 | 2 | 4 | 4 | 15 | 12% |
| 25 | هوش | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 26 | قواي نفس | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 27 | ساير | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| جمع | 30 | 25 | 25 | 25 | 25 | 130 | 100% | |
| روانشناسي فيزيولوژيك و انگيزش و هيجان | سراسری | |||||||
| ردیف | سر فصل مباحث | 1384 | 1385 | 1386 | 1387 | 1388 | مجموع 5 سال سراسری | نسبت از کل |
| سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | سراسری | ||||
| 1 | روشهای تحقیق در روانشناسی فیزیولوژیک | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
| 2 | ساختار و کنش سلول عصبی | 2 | 4 | 2 | 3 | 1 | 12 | 10% |
| 3 | ناقل های عصبی | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 8 | 7% |
| 4 | دستگاه دیداری | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 5 | دستگاه شنیداری و تعادل | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3% |
| 6 | دستگاه چشایی وبویایی | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 2 | 2% |
| 7 | دستگاه تنی چشایی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 8 | دستگاه حرکتی | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 1% |
| 9 | ساختارهای مغز (تالاموس، هیپوتالاموس،مخچه، لیمبیک) | 8 | 4 | 6 | 2 | 4 | 24 | 21% |
| 10 | اعصاب خودمختار | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 11 | دستگاه اعصاب مركزي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 12 | فیزیولوژی غدد درون ریز | 1 | 2 | 0 | 2 | 2 | 7 | 6% |
| 13 | جانبی شدن مغز | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 1% |
| 14 | خواب | 1 | 0 | 1 | 1 | 0 | 3 | 3% |
| 15 | تخدیر طلبی | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 4 | 3% |
| 16 | انگیزه تشنگی، گرسنگی و جنسی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 17 | نظریه درد | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
| 18 | حافظه و یادگیری | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 2 | 2% |
| 19 | آزمون های عصب روانشناختی | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 20 | انگیزه و انگیزش | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 3 | 3% |
| 21 | نظریهای انگیزش | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 22 | نظریه خودمختاری | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
| 23 | فروید | 2 | 1 | 0 | 2 | 0 | 5 | 4% |
| 24 | هال | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 3 | 3% |
| 25 | لوین | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2% |
| 26 | سازه هاي كلي | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 27 | هایدر شناختی(اسناد) | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3% |
| 28 | راتر | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 29 | اتکینسون و مورای مک کله لند(انگیزه پیشرفت) | 2 | 2 | 2 | 1 | 1 | 8 | 7% |
| 30 | راجرز | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 31 | مازلو | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 2 | 2% |
| 32 | هیجان و کلیات | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 33 | نظریه های هیجان | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2% |
| 34 | مبانی فیزیولوژیک هیجان | 0 | 0 | 3 | 1 | 0 | 4 | 3% |
| 35 | نظریه شناختی هیجان | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 | 3 | 3% |
| 36 | نظریه اختصاصی هیجان | 0 | 2 | 1 | 0 | 0 | 3 | 3% |
| 37 | نظریه تحولی هیجان | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 38 | نظریه اجتماعی و نقش فرهنکی هیجان | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1% |
| 39 | نظریه بالینی هیجان | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 40 | اختلالات | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 41 | ساير موارد | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 42 | پرخاشگري | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| 43 | استرس و فشار رواني | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0% |
| جمع | 25 | 25 | 25 | 20 | 20 | 115 | 100% | |

